Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3059020
En dat heeft Joep niet alleen aan zichzelf te danken, maar aan een TOP baasje, die zich met hart en ziel ingezet heeft om het weer goed te krijgen voor Joep.

Plien, je bent een TOPWIJF!!! en een dikke kus voor Joep :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3059025
tt-tjes schreef: En dat heeft Joep niet alleen aan zichzelf te danken, maar aan een TOP baasje, die zich met hart en ziel ingezet heeft om het weer goed te krijgen voor Joep.

Plien, je bent een TOPWIJF!!! en een dikke kus voor Joep :-*
:-* :-* :-*

Wij hadden geen enkele andere keus. Zelfs toen Joep niets kon was hij nog steeds super blij en vrolijk, nooit maar dan ook echt helemaal nooit hebben we ook maar iets van onvrede met zijn situatie gemerkt. Voor Eddie en mij is het nooit een vraag geweest wat we ermee moesten. Vechten, knokken en vooral doorgaan en zorgen dat hij zo goed mogelijk weer wordt.

Tegenwoordig geef ik hem zelfs alweer een "schopje" onder zijn kont als ie te lang blijft staan snuffelen.  :P :biggrin2: :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3059102
Pauline schreef: Vanochtend zeker 50 minuten zelfstandig gelopen! Hij gaat met sprongen vooruit. :circle:
Wat super om te lezen!
Ook erg fijn voor jullie dat hij niet met stapjes maar nu zelfs met sprongen vooruit gaat  :-*
Joep boft maar met zulke baasjes die zijn levensvreugde zien.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3064372
Vanaf heden gaat Joep nog 1x in de 10 dagen naar de aquatherapie. Hij gaat echt met sprongen vooruit (figuurlijk dan hè).  :biggrin2:

Hij loopt spinaal (vanuit zijn buikspieren), maar met hele keurige afgemeten passen. Als we rustig aan doen loopt hij inmiddels zo'n 75 minuten zelf. Natuurlijk loopt hij nog niet zo netjes als hij altijd deed, maar ik heb vanochtend alweer ouderwets op hem lopen mopperen omdat hij voor geen meter opschoot. OMG wat heb ik dat gemist!!!!

Als we naar het bos gaan en hij hoeft alleen op zachte ondergrond te lopen blijft de buggy al thuis en tijdens de wandelingen vanuit huis mag hij nog in de buggy als het over asfalt gaat. En eerlijk.... daar geniet meneertje Joep van! Hij vindt het geweldig in de buggy en voelt zich de koning van de buurt.

Nog even een plaatje van Joeps "IK-ZIE-EEN-POES"-blik:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door