Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3055319
hannabelgje schreef: Het doet mij meer pijn om hem zo te zien dan om hem te laten gaan. Hij is een schaduw van de kater die hij was. Het is moeilijker omdat hij nog zo belachelijk jong is.
Hij kan wel nog enorm genieten van een kuikentje.
Hier was het mij al duidelijk dat je in je hoofd al je besluit had gemaakt. Je hart moest alleen nog volgen.
Ik vind het heel dapper van je. Geniet nog even van je mannetje en heel veel sterkte maandag  :'(

:bigarmhug:
Door Ruisje
#3055342
Ik heb helaas ook al heel wat dieren moeten laten gaan. Bij de honden kon ik beter merken wanneer het de juiste tijd was en zat er nooit naast. Ik denk dat katten nog langer de schijn voor ons op kunnen houden dan honden, omdat ze onafhankelijker van mensen zijn dan de honden. En dan ben ik een honden- èn kattenmens. ;)
hannabelgje schreef: Dit weekend ga ik nog genieten van mijn lieve Jip. Maandag zal ik hem laten gaan.
Hij loopt nog wel rond en als hij honger heeft komt hij om eten vragen. Als ik iets aan het eten ben komt hij schooien. Maar hij is zo ongelooflijk mager dat hij daar ook echt last van begint te krijgen. Moeite met springen enzo. En hij is nu gestopt met zichzelf te wassen. Mijn andere katten stopten met eten en dan is het gewoon duidelijk.
Ik denk dat het een goed besluit is, Hanna! Als het zo uitzichtloos is en hij wordt steeds meer een schaduw van zichzelf, dan heeft het geen zin te wachten totdat hij echt een hoopje ellende is.
Geef Jip maar lekker veel kuikens dit weekend, die vindt hij toch het lekkerste en geef hem heel veel knuffels. Sterkte!! :bigarmhug:
#3055457
hannabelgje schreef: Dit weekend ga ik nog genieten van mijn lieve Jip. Maandag zal ik hem laten gaan.
Hij loopt nog wel rond en als hij honger heeft komt hij om eten vragen. Als ik iets aan het eten ben komt hij schooien. Maar hij is zo ongelooflijk mager dat hij daar ook echt last van begint te krijgen. Moeite met springen enzo. En hij is nu gestopt met zichzelf te wassen. Mijn andere katten stopten met eten en dan is het gewoon duidelijk.
Oh ja, dat klinkt wel alsof het goed geweest is.

Oh, 't spijt me zo vreselijk voor je.  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door