Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3054316
Bedankt iedereen  :D

Teefje is een beetje eigenwijs.. alles leek erop dat ze loops ging worden heel snel. Nu doet ze weer alsof er niks aan de hand is  :(
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3054382
ChantalKrijn schreef: Bedankt iedereen  :D

Teefje is een beetje eigenwijs.. alles leek erop dat ze loops ging worden heel snel. Nu doet ze weer alsof er niks aan de hand is  :(
Ze heeft door wat haar te wachten staat denk ik  ;D
Hopelijk gaat het allemaal naar wens en krijgt ze een mooi nestje.
Gaan jullie een pupje aanhouden van dit nestje?
Door ChantalKrijn
#3054616
de Meiden schreef: Ze heeft door wat haar te wachten staat denk ik  ;D
Hopelijk gaat het allemaal naar wens en krijgt ze een mooi nestje.
Gaan jullie een pupje aanhouden van dit nestje?
Nee, ik neem hier nu geen pupje uit. De eigenaresse van het teefje wil wel iets aanhouden.
Niet handig als er hier een smurf van dan een half jaar oud ook nog bij loopt  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3054620
ChantalKrijn schreef: Nee, ik neem hier nu geen pupje uit. De eigenaresse van het teefje wil wel iets aanhouden.
Niet handig als er hier een smurf van dan een half jaar oud ook nog bij loopt  ::) :biggrin2:
Dan hoef je, je niet te vervelen, iig.... ik heb het ook mee gemaakt, de dames scheelde 1 dag, dat was dus dikke pret !! ;D
#3068139
tt-tjes schreef: Hoezo herkansing? Was de vorige keer niet gelukt?
Ze leek loops, maar dat bleek een vaginitis te zijn. Vorige maand was dat.
Er is dus nog geen vorige keer geweest, maar toen waren we al helemaal blij omdat ze zo lang op zich had laten wachten  :P
#3068326
Neally schreef: Dat wordt een feestelijke middag voor Tyke.  :biggrin2:

(dit teefje heeft niet zo'n snuitje als jullie eigen 'smurfje' heeft, is dat een bewuste keuze?)
Yara heeft ook wel uitzonderlijk veel snuit hoor  ;)

Maar ze heeft toch best wat, ik denk dat het de foto's zijn waarop je het niet zo goed kunt zien. Dit is haar snoetje van boven:
Afbeelding

En dan komt er nog bij dat niet alleen neuslengte de ademhaling bepaalt natuurlijk :) Tyke heeft ook niet een enorme snuit, maar die kan wel gewoon rennen. En Dixie rent ook als de beste  :biggrin2:

Er spelen meerdere factoren mee dus  :)
Gebruikersavatar
Door Neally
#3068464
Mijn vraag kwam omdat ik dacht ik gelezen had dat je zelf bewust op zoek was gegaan naar 'meer snuit'.
Geen oordeel hoor.  :)
Ik heb Tyke ook in het echt gezien, de knappe man. Toen vertelden jullie ook wat hij allemaal kon, je vriend (man?) was zo
trots.  :D
Fijn dat ook andere factoren belangrijk zijn, naast het hebben van meer 'snuit' en bij beide honden aanwezig zijn.
Het worden vast weer knappe kindjes.... :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door