Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3055062
Ach pff,  :'(. Als ik jouw verhaal lees voel ik precies wat ik zo'n 4 jaar terug voelde. Hond van inmiddels ex- zwager over genomen, niet wetende dat hij echt (de hond) een heel zwaar leven heeft gehad en daardoor dus rare trekjes had. Ik wilde met alle liefde van de wereld deze hond redden uit een situatie waar hij geen liefde kreeg. Niet gelukt, ik gebeten (door mijn eigen domme schuld, maar wist ik toen veel). En totaal geen vertrouwen meer in elkaar. Maar wat voelt dat als falen... Hond herplaatst via Animals Faith, hier ook in dit topic genoemd. Ik kan er dus nog tranen van in mijn ogen krijgen, puur omdat ik het zo graag goed wilde doen voor deze hond en dat niet lukte.

Sterkte dus, fijn dat jullie zo snel een oplossing hebben gevonden. De situatie was ook niet meer houdbaar zoals ik lees.  :-*
#3055140
Urs schreef: We hebben een oplossing voor Kees, via Alert gaat hij in heropvoeding en begeleiding bij een border collie liefhebber/ kenner, van daaruit wordt hij dan ook herplaatst.

We zijn opgelucht.

Allemaal ontzettend bedankt voor het meedenken en de lieve woorden.
Wat ontzettend fijn voor jou en voor de hond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door