Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3053947
Jantina schreef: Leuk, met Guus!!! :D (train je nog bij Lia? Ik ben onlangs gestopt, was helaas niet meer te combineren op het nieuwe tijdstip van de groep)
Hoi! Nee al een tijdje niet meer. Ik schoot niet echt op en hij beleefde er ook weinig lol aan, de draak ;D

Hoe gaat het met Nina? Leuk om elkaar met een wandeling weer eens te zien!
Door Borke
#3054939
Els&Flow schreef: Rondje BB of Delft.. altijd leuk. Een BP wandeling in een dezer gebieden, ik sluit graag aan en mijn pretletter vind dat altijd een feestje.
Oh gezellig hoor!
Als de datum uitkomt willen wij een keer meewandelen, vermits er wel wat stoerdere honden bij zijn. Sofi is allergisch voor angstige en piepende hondjes, dan laat ze zich niet van haar charmantste kant zien.
Met stoere kleine hondjes, zoals de wolfjes van Nynke, de vlinders van Riek of de teckels van Pauline, gaat het prima.

De dames is inmiddels 10 jaar, maar nog vitaal genoeg op dit moment.
Het baasje helaas wat minder, maar een uurtje wandelen, dat lukt wel.
#3054982
Borke schreef: Oh gezellig hoor!
Als de datum uitkomt willen wij een keer meewandelen, vermits er wel wat stoerdere honden bij zijn. Sofi is allergisch voor angstige en piepende hondjes, dan laat ze zich niet van haar charmantste kant zien.
Met stoere kleine hondjes, zoals de wolfjes van Nynke, de vlinders van Riek of de teckels van Pauline, gaat het prima.

De dames is inmiddels 10 jaar, maar nog vitaal genoeg op dit moment.
Het baasje helaas wat minder, maar een uurtje wandelen, dat lukt wel.
Uhm, hier sluiten ik en Kees aan. Kees kan niks met weg rennende hondjes...die moeten achterna gezeten worden helaas.
Door Borke
#3055008
Monique77 schreef: Zullen we eens kijken of we een middagje kunnen prikken in het Bergse Bos ?
Voorlopig nog even niet wat mij betreft, maar stel gewoon iets voor, dan zie je vanzelf wel of er gegadigden zijn  8)
#3055017
Irish schreef: Wat mij betreft prima, alleen ben ik nu nog erg druk met verhuizen en andere dingen.
Daarbij heeft mijn voorkeur denk ik meer om met een niet te grote groep te lopen :)
Pb dan een (als je zin hebt) een keer als je wel zin/tijd hebt tussen de verhuizing door ... Dan lopen we samen een ronde en maak ik je wegwijs
Als ik het een dagje van tevoren weet dan kan ik er rekening mee houden qua werkzaamheden  ;)
Door Irish
#3055025
Monique77 schreef: Pb dan een (als je zin hebt) een keer als je wel zin/tijd hebt tussen de verhuizing door ... Dan lopen we samen een ronde en maak ik je wegwijs
Als ik het een dagje van tevoren weet dan kan ik er rekening mee houden qua werkzaamheden  ;)
O0 O0 O0
Help ik je met afkicken van de redbull door voor wat afleiding te zorgen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door