Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3053333
Ramses1 schreef:
;D ;D ;D
Hier een bijkeuken die helemaal volgeplakt zat met die oranje krengen, en overal in de hut lagen (liggen  :-X) doosjes reservetegels. Want ja nee, zeg er zou er eentje kapotgaan.
Door Juul
#3053350
Pauline schreef: Ik wil trouwens geen retrotegeltjes erbij tussen, maar gewoon allerlei kleurtjes (denk ik nu)..... Soms, soms heb ik diep respect voor Eddie. Die luistert, komt kijken als ik roep "Kijk eens", knikt, gaat mee en uiteindelijk komt alles altijd goed. :biggrin2:
Dat is geweldig. Heeeeeeel zuinig op zijn!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3053375
Angelique schreef: Hier een bijkeuken die helemaal volgeplakt zat met die oranje krengen, en overal in de hut lagen (liggen  :-X) doosjes reservetegels. Want ja nee, zeg er zou er eentje kapotgaan.
Wat???? Heb jij van die oranje?? ??
Door zurca
#3054275
Angelique schreef: Hier een bijkeuken die helemaal volgeplakt zat met die oranje krengen, en overal in de hut lagen (liggen  :-X) doosjes reservetegels. Want ja nee, zeg er zou er eentje kapotgaan.
Foto?! En enig idee om hoeveel m2 het zou gaan?
Ik zoek nog steeds naar wandtegels voor de keuken en ik wil retro :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3054561
Ik heb eindelijk na 3 nachten deels wakker liggen in mijn hoofd in welk patroon de tegels geplakt moeten gaan worden. Hopen dat ik vannacht beter slaap..... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door