Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3054617
Ik ben eerlijk gezegd niet veel wijzer geworden door deze aflevering :(. Blijf wel met dat boek zitten, ze zaten aan tafel te eten en opeens verscheen dat boek in beeld!! Vlak voor dat ze moesten stemmen!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3054623
Vergis me,was voor de vrachtwagen opdracht! Staat op doodshoofd,bliksem en de tekst no secrets in here!
Vrouw met lange rode nagels houdt het in beeld! En draagt een armband aan rechter pols (bronskleurig)
Martine is die vrouw!!
Laatst gewijzigd door Radja op do 08 jan 2015, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Simone V
#3054686
ik verdenk nu bijna iedereen....
terwijl ik vorige week aardig overtuigd van Ajouad was..
maar nu kan het Martine zijn, of Carolina, of Rik of Chris of of of
ik heb dat boek wel in een flits gezien en ga dat morgen even terugkijken op uitzending gemist!
Door Jantina
#3054830
Zo, dat boek heb ik gemist! Spannende aanwijzing  8).
Ik heb me op de titel 'scheepsrecht' geconcentreerd, omdat voorgaande jaren altijd bleek dat de titel van de aflevering een boodschap bevat. Maar ik kon 'm niet plaatsen hoor! Er was ook niemand 3x de kamer uit geweest toch voor die schilderijen? Ik dacht Marlijn, maar dat was 2x?
Door siempie73
#3054841
[quote="Jantina"]
Zo, dat boek heb ik gemist! Spannende aanwijzing  8).
Ik heb me op de titel 'scheepsrecht' geconcentreerd, omdat voorgaande jaren altijd bleek dat de titel van de aflevering een boodschap bevat. Maar ik kon 'm niet plaatsen hoor! Er was ook niemand 3x de kamer uit geweest toch voor die schilderijen? Ik dacht Marlijn, maar dat was 2x?
[/quote]

die ging 2x idd
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3054989
Ik blijf bij Chris !

Die is mij te vaak op de achtergrond, is totaal niet geïnteresseerd bij de executie en verder, gewoon een tunnelvisie  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door