Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3051179
Hier geen weerstand tegen aardappelen voor geschild kopen. Ik proef geen verschil. Wij vriezen graag stampotten en aardappelpuree in, Lekker makkelijk voor een snelle hap.
Door lianneke
#3051367
marina schreef: Ik koop altijd bio aardappelen omdat ik een hekel heb aan schillen. Deze gaan gewoon hop met schil en al de pan in.
Heb dat ook een paar keer gedaan maar vond de piepers naar grond smaken.
Door Lil
#3051383
marina schreef: Ik koop altijd bio aardappelen omdat ik een hekel heb aan schillen. Deze gaan gewoon hop met schil en al de pan in.
Ik houd niet zo van schil helaas. Smaken die bioaardappels dan anders dan gewone aardpiepers die je met schil eet?
Door Martine-Tom
#3051388
Lil schreef: Ik houd niet zo van schil helaas. Smaken die bioaardappels dan anders dan gewone aardpiepers die je met schil eet?
Ja ik vind van wel, hou zelf ook niet zo van schil maar van bioaardappels vind ik het prima eten!
Door Lil
#3051391
Martine-Tom schreef: Ja ik vind van wel, hou zelf ook niet zo van schil maar van bioaardappels vind ik het prima eten!
Ok, ga ik gewoon een keer proberen.  ;) :)
Door Nadia
#3054193
Kaela schreef: Hier geen weerstand tegen aardappelen voor geschild kopen. Ik proef geen verschil. Wij vriezen graag stampotten en aardappelpuree in, Lekker makkelijk voor een snelle hap.
Ik heb altijd het idee dat voorgeschilde aardappelen bewerkt zijn om ze na het schillen houdbaar te maken.

Ik proef wel verschil. Maar nu ben ik ook wel kieskeurig met welk ras ik lekker vind.

Aardappelen in de schil doe ik ook vaak. Vooral uit de oven.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3054204
Ik vries ook de stamppotten in, maar vraag mij af kan de overgebleven rookworst er ook bij?
Enne mijn complimenten dat je dat s'morgens vries al kan op brengen  ;)
En dan nog warm eten ook s'morgens , ik ben al blij dat ik een glas ochtend drink op krijg, moet er niet aan denken warm eten zo vroeg
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3054225
kiara schreef: Ik vries ook de stamppotten in, maar vraag mij af kan de overgebleven rookworst er ook bij?
Enne mijn complimenten dat je dat s'morgens vries al kan op brengen  ;)
En dan nog warm eten ook s'morgens , ik ben al blij dat ik een glas ochtend drink op krijg, moet er niet aan denken warm eten zo vroeg
Tis ff wennen gewoon. Ik ben vaak pas heel laat thuis, dus dan moet je iets als je niet om middernacht een keer warm wil eten ;-)
Door Leonike
#3054306
Gekookte aardappels invriezen om vervolgens als losse aardappels weer te eten (aardappel/vlees/groente) vind ik niet lekker.
Om er stamppot of gebakken aardappels van te maken is wel prima.

Stamppot is inderdaad prima in te vriezen. Met rookworst (en een kuiltje jus :D), gewoon allemaal in de vriezer.

Zuurkoolovenschotel (lekker met zoete aardappel) laat zich prima met ovenschaal en al invriezen voor het afbakken.
Ontdooien en in de oven zetten, lekker makkelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door