Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3050598
Lil schreef: stom topic....

Vind die dinges normaal niet lekker. Oliebollen niet, appel houd ik niet zo van en lees ik hier mensen die ananas gebruiken  >:( >:( >:( >:( >:(
Vrees namelijk dat ik dat wel vreselijk lekker ga vinden.  >:( >:( >:( >:(
Ananas is heerlijk! Dit jaar voor het eerst verse gebruikt, daarvoor altijd uit blik. Vers is nog zóveel lekkerder!
Ik heb mijn 2 stuks fruit voor vandaag al weer binnen.  :biggrin2:
#3050601
-Annemarie- schreef: Ananas is heerlijk! Dit jaar voor het eerst verse gebruikt, daarvoor altijd uit blik. Vers is nog zóveel lekkerder!
Ik heb mijn 2 stuks fruit voor vandaag al weer binnen.  :biggrin2:
hahahaha zeg ik altijd als ik fruitvlaai eet: vandaag fruitdag  :biggrin2:
#3050654
Er zat trouwens nog wel een beetje vulling in de strudel. Met een bol ijs erbij was het nog best een leuk toetje.
En omdat we vergeten waren de plaat schoon te maken rook het vanmorgen al weer heerlijk naar appel toen we de oven aan hadden om broodjes te bakken  ;D
#3050673
Heb vandaag het tweede pak Lidl mix gebakken, heb toch nog zonnebloemolie met oliebollen smaak in de frituur  ;).

Heb door de mix een theelepel zout en kaneel geroerd. Door de helft van het beslag heb ik een appel in kleine stukjes met kardamon, kaneel en suiker geroerd en daar appel bolletjes van gebakken.

De oliebollen zijn nu wel lekker  :D. En ook minder volgezogen met vet!

De appelbolletjes zijn lekker maar de appel proef je niet goed terug en deze lijken dan wel weer vetter…
#3050691
-Annemarie- schreef: Ananas is heerlijk! Dit jaar voor het eerst verse gebruikt, daarvoor altijd uit blik. Vers is nog zóveel lekkerder!
Ik heb mijn 2 stuks fruit voor vandaag al weer binnen.  :biggrin2:
Lil schreef: hahahaha zeg ik altijd als ik fruitvlaai eet: vandaag fruitdag  :biggrin2:
Wij als we aan de wijn zitten. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door