Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3047625
Nadia schreef: Jazeker!
Vooral gisteren was het feest.
Aysa had poot en vleugel van bio kip. 5 bio/blijekonijn ruggen bioblamspens en bio kalkoenvlees. Goed voor 4,5 kilo samen

Kain een halve bio soepkip incl poten en filets, 1 bio konijnenrug en  bio lamspens. Samen 1,5 kilo.

Konijnenruggen waren bedoeld voor in de mensen pan. Dus met al het vlees er nog aan ;)
4,5 kilo?!?  :o

Lu kreeg croissant met jam, boterhammen met houdbare vleesworst, een stuk geroosterd brood met filet americain, een stuk geroosterd brood met rosbief, een stuk appel, gekookt eiwit, 3 grote handen orijen en een rijstwafel met kaas.
#3047819
Niet ZO veel. Maar wel pakweg zo'n 2,5-3 kilo per dag.
Ze krijgt een bak voor gezet van zo'n 3/3,5 kilo. Meestal laat ze dan 0,5 tot 1 kilo staan. Soms (zoals vandaag) eet ze alles op.
Vandaag waren het 2 konijnen poten 3 ruggen. Halve kilo kippenmaag. Ganzen vlees iets minder als een kilo en 1 parelhoen karkasje.
Dit ging schoon op.

Morgenvroeg krijgt ze 3 parelhoen karkasjes en paar handjes kippenmaag. Wat brinta pap met chia zaad, hennepzaad, ei, beetje honing en groente mix. (Dit -vanaf de brinta-  is haar standaard ontbijt).

Morgenavond krijgt ze weer een paar parelhoenkarkassen, kippenmaag en iets van spiervlees. Weet nog niet wat. Zie ik morgenvroeg bij uithalen wel.
Ik portioneer niks meer. Nouja pakketten vanaf 5 kilo wel. Die deel ik op in 3 ofzo. Het heeft gewoon geen nut om te portioneren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door