Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3046957
Annemarie Rijnveld schreef: Geen idee helaas of bredere kuiten ook er in passen...je zou ze kunnen proberen in een winkel, en dan besluiten? Of als je niet ver weg woont, de laarzen en schoenen hier passen?
Sorry, maar waar is 'hier'?  :-[  Ik zou echt heel gelukkig worden van een stel laarzen waar mijn kuiten in passen. Maar ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik dit soort laarzen zou kunnen passen :-\  (valt een beetje boven mijn budget, zeg maar)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3046962
Ik zou ook heel blij worden van een paar warme laarzen  :)
Heb maat 38 / 39 over het algemeen.

Als je in Strijen woont dan is opsturen de enige optie denk ik, das wel errug ver vanuit Noord-Duitsland  :-\
#3046963
zhiva schreef: Sorry, maar waar is 'hier'?  :-[  Ik zou echt heel gelukkig worden van een stel laarzen waar mijn kuiten in passen. Maar ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik dit soort laarzen zou kunnen passen :-\  (valt een beetje boven mijn budget, zeg maar)
Ik woon dit jaar in Strijen, Hoeksche Waard....ik weet ook niet waar mijn moeder deze laarzen heeft gekocht, zal wel ergens in Dordrecht of Rotterdam of de Hoeksche Waard zijn geweest; maar mijn zoon bijvoorbeeld, gaat de schoenen die hij on-line wil kopen eerst in een schoenenzaak proberen, dan weet hij precies welke hij moet bestellen.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3046967
Annemarie Rijnveld schreef: Ik woon dit jaar in Strijen, Hoeksche Waard....ik weet ook niet waar mijn moeder deze laarzen heeft gekocht, zal wel ergens in Dordrecht of Rotterdam of de Hoeksche Waard zijn geweest; maar mijn zoon bijvoorbeeld, gaat de schoenen die hij on-line wil kopen eerst in een schoenenzaak proberen, dan weet hij precies welke hij moet bestellen.
Dat is wel heel slim inderdaad. Ik doe het net andersom, kijk online of ze in de winkel op voorraad zijn  :biggrin2:
Tjsa, Strijen is inderdaad ook vanaf Sneek best ver rijden. Als je een stel warme laarzen hebt waarvan jij denkt dat er een redelijk dikke kuit inpast zou ik het graag proberen als je het wilt verzenden. Als ze mij niet passen kan ik altijd nog wel iemand anders er blij mee maken  :)
Door Nadia
#3047004
Ronald schreef: Hmm... Strijen... Bij Dordt... vanuit Leeuwarden is dat niet echt handig te noemen.
Ik kom 7feb. langs dordt. Ik wil ze wel oppikken. Is vast een lijntje op te zetten.
Laatst gewijzigd door Nadia op vr 26 dec 2014, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door