Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3047009
Kim_S schreef: Rrrrroooodkapjeeee.... Rrrrroooodkapjeeee.... Rrrrroooodkapjeeee.... waar ga je heeeen?
:biggrin2:
Grootmoeder, wat heeft u grote oren rode ogen! :D
Door Anne in Zweden
#3047010
Eigenlijk was dit topic bedoeld als draadje over het thema: wat zijn dingen die niets met geld te maken hebben maar waar jullie je rijk door voelen? ::) Heel zen dus, zeg maar. Is niet helemaal van de grond gekomen, da's duidelijk. ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3047016
Anne in Duitsland schreef: Dat kan ik me nooit herinneren. :g: :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Eigenlijk was dit topic bedoeld als draadje over het thema: wat zijn dingen die niets met geld te maken hebben maar waar jullie je rijk door voelen? ::) Heel zen dus, zeg maar. Is niet helemaal van de grond gekomen, da's duidelijk. ;D
Nee, dat thema is mij totaal niet duidelijk geworden uit jouw beginpost. ::) :biggrin2:
Misschien maar een nieuwe poging doen dan. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3047018
Anne in Duitsland schreef: Eigenlijk was dit topic bedoeld als draadje over het thema: wat zijn dingen die niets met geld te maken hebben maar waar jullie je rijk door voelen? ::) Heel zen dus, zeg maar. Is niet helemaal van de grond gekomen, da's duidelijk. ;D
Meligheid en humor is ook rijkdom.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3047028
Anne in Duitsland schreef: Eigenlijk was dit topic bedoeld als draadje over het thema: wat zijn dingen die niets met geld te maken hebben maar waar jullie je rijk door voelen? ::) Heel zen dus, zeg maar. Is niet helemaal van de grond gekomen, da's duidelijk. ;D
Maar wel leuk geprobeerd  :biggrin2:
Door eelke
#3047047
Angelique schreef: En toen voelde je je heel rijk  :biggrin2:
Nee dat was meer deurpost gerelateerd  ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3047048
eelke schreef: Nee dat was meer deurpost gerelateerd  ::)
Oww, je had 'm tegen een deurpost gezet en toen was de deurpost weggelopen  :biggrin2:
Door eelke
#3047050
Angelique schreef: Oww, je had 'm tegen een deurpost gezet en toen was de deurpost weggelopen  :biggrin2:
Ik zat er nog op  ::)
Door eelke
#3047101
koekje schreef: Toch niet net als A op je bovenlip gevallen?
;D Nee dat niet. Wel een kapotte knie en overal blauwe plekken  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3047116
Mieke L. schreef: Meligheid en humor is ook rijkdom.
100% mee eens  :biggrin2:

En voor de rest:  ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door