Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3047220
Badedas  ???
Biotex ken ik wel, maar Badedas? (das toch voor onder de douche?)
Fijn dat het weer beter met je hand gaat  :)
Door Lil
#3047225
**Jolanda** schreef: Gelukkig!

Maar jee, 3cm diep is wel behoorlijk hoor!!
Ja, het is de volledige tand geweest en dat zie je nu pas. Dat geloofde ik zelf gisteren nog niet haha. Maar gaat prima.
Door Lil
#3047229
zhiva schreef: Badedas  ???
Biotex ken ik wel, maar Badedas? (das toch voor onder de douche?)
Fijn dat het weer beter met je hand gaat  :)
Gebruikt men al 60 jaar minimaal Afbeelding Biotex zegt de een prima en de ander zegt te agressief. Maar mijn ouders moesten als kind al in de badedas classic (13 of 15 euro voor een flesje in kartonnen doos). Die voor onder de douche doet niets.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3047232
Lil schreef: Gebruikt men al 60 jaar minimaal Afbeelding Biotex zegt de een prima en de ander zegt te agressief. Maar mijn ouders moesten als kind al in de badedas classic (13 of 15 euro voor een flesje in kartonnen doos). Die voor onder de douche doet niets.
weer wat geleerd  :biggrin2:
Door Lil
#3048310
Gaat allemaal prima, alleen die artsen pffff.... die zijn goed in potjes Paniekvoetbal.... ahhhhhh een paarse streep!!! Nee, is toch niets. Help de streep wordt langer, nee is toch niets.... en ondertussen ben je 3x op controle geweest en denk je... waarom Verspil ik mijn tijd hier? Nou ja, dat is niet helemaal waar. Dat open maken en opvullen met AB heeft er wel voor gezorgd dat er geen zwelling en geen rare kleuren meer zijn en ik op zwaar tillen na alles weer kan. Maar die spastische reacties van sommige artsen en het elkaar tegen spreken snap ik dan weer niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door