Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Annemarie Rijnveld
#3046509
Ik heb van mijn man een Kindle e-reader gekregen!! Met een boek waarin nogal wat tabellen die niet handig leesbaar zijn op zo'n apparaat.
Zou het mogelijk zijn het boek van Kindle over te hevelen naar mijn computer?
Door hannabelgje
#3046510
Volgens mij kun je van kindle ook een programma downloaden voor de pc. Via dat programma zou je het boek ook moeten kunnen lezen op je pc.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3046519
Calibre is een gratis programma voor op de computer. Daarin kan je alle soorten e-books laden. ;)
Door Annemarie Rijnveld
#3046522
OK, dank voor het antwoorden!! Maar het boek dat al op de e-reader staat, kan ik dus (met een speciaal programma) gewoon overhevelen op mijn pc? Sorry jongens, maar ik ben niet thuis in dit soort dingen  :-\
Door Annemarie Rijnveld
#3046523
beginnertje schreef: Calibre is een gratis programma voor op de computer. Daarin kan je alle soorten e-books laden. ;)
Ga ik opzoeken en proberen, dank je wel!
Door Annemarie Rijnveld
#3046528
BusKay schreef: Adobe Digital Editions??
Ik heb dit gevonden: ''Adobe Digital Editions (ADE)
Een gratis te downloaden programma van Adobe, waarmee je ebooks in het pdf en ePub formaat kunt aanschaffen, beheren en lezen op je pc, en ze ook kunt overzetten (synchroniseren) met je e-reader. Voordat je beveiligde ebooks kunt lezen, moet je je computer autoriseren (bekend maken bij Adobe).''
Betekent dit dat ik het ook van e-reader naar mijn pc kan slepen?
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3046531
Dat gaat niet werken met een Kindle... dat is juist het hele verschil... calibre herkent je e-reader en dan kan je importeren vanaf je reader.
Door Annemarie Rijnveld
#3046543
hannabelgje schreef: Kun je niks vinden van kindle zelf?
Ben al aan het zoeken daar, maar snap het niet zo...Ik ga even mailen met zoon, ik hoop dat hij mij het een en ander kan uitleggen in Jip en Janneke taal...

@Lizette ''Dat gaat niet werken met een Kindle... dat is juist het hele verschil... calibre herkent je e-reader en dan kan je importeren vanaf je reader'' OK!!
Door Annemarie Rijnveld
#3046544
Wat betekenti dit?''Download calibre
Version: 2.14.0 What's new

Alternate download location #1
Alternate download location #2 ''
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3046575
Annemarie Rijnveld schreef: Wat betekenti dit?''Download calibre
Version: 2.14.0 What's new

Alternate download location #1
Alternate download location #2 ''
Als het downloaden niet lukt, hebben ze nog 2 servers waar je het kunt proberen...
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3046577
Annemarie Rijnveld schreef: Calibre gedownload!! Hoe nu verder?
Installeren op je pc, kindle met usb-kabel op je computer aansluiten en volgens mij vinden ze elkaar dan vanzelf.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door