Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3046219
Lazy Garfield schreef: Sorry maar ik vind het nog steeds geen gezicht een hond met een jas!
Nu heb ik makkelijk praten, een ruwharige teckel heeft een goede ondervacht, dus dat scheelt.  ;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZVQINJ8L
Ik ben ook niet van de hondenkleding maar als het echt heel koud is of met sneeuw dan krijgt Jules ook een jasje aan.
Hij wil zeker als het sneeuwt zonder jas niet eens naar buiten.
Door Martine-Tom
#3046221
Lazy Garfield schreef: Mocht ze het ooit nodig hebben dan doe ik het ook.
Als er schoentjes aan te pas moeten komen gaat ze maar alleen op stap!  :P
Tja ooit riep ik dat ook, maar de combi tussenteenontsteking en strooizout vorig jaar deden me toch rap anders denken.

Tom heeft ook een jas, voor als het echt koud is en nat. En om het goed te doen heb ik dezelfde jas als Tom  :biggrin2:

Pretletter en Co zien er flitsend uit hoor!!
#3058797
Miss Smurf vind een jasje toch wel een goed idee als het zeikt van de lucht
Ze heeft haar jasje dus al vaak aangehad
Ze staat niet meer in standje standbeeld als ze haar jasje aan krijgt
Je kan er mee piesen en er zelfs je poot mee optillen als je even hoger wilt piesen
je kan er ook gewoon je drolletje mee wegschoppen
Smurf blij , butler blij

Pretletter vind het allemaal best . Ook de pretletter heeft haar jas al vaak aangehad
Eenmaal binnen word de jas even uitgeschud als ie nat is
#3058860
Ze zien er goed uit en bovendat, functioneel is functioneel
Luna heeft een regenoverall en een winterjas en die is echt nodig. Haar gebrek aan vacht maakt het toch nodig dat een en ander bedenkt wordt.
Ze heeft trouwens ook schoenen. En een legerpet. :biggrin2: (Laatste is niet functioneel maar fun, hangt daarom ook onder haar kin ipv op haar kop.)
#3058884
Joris vindt vooral de bal van Smurf geweldig! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Daar heeft hij er ook 15 van.

En ook hier zouden ze een jasje aankrijgen als het nodig zou zijn, maar ze hebben net van de week allebei een jas uitgedaan. Hier wordt nog niet gebibberd als het regent, al was ik er met Joep wel op voorbereid dat het zou kunnen gebeuren. Maar nee hoor..., als die in de buggy zit als het regent doen we gewoon de kap dicht.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door