Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
#3046271
Jantina schreef: Zijn jullie wel tevreden dan? Schijnt toch klachten te regenen wegens de slechte kwaliteit en het feit dat het geen kristal blijkt te zijn?
Huh? Die ik tot nu toe bij elkaar gespaard heb staan in het keukenkastje dus ik heb geen idee of ze bevallen maar ze zien er mooi uit en mogen in de vaatwasser  ;D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3046307
Schijnt loodvrij te zijn daarom zijn ze ook lichter..

Ik heb ze wel eens mooier gezien maar ach voor die 3 euro en dan nog voor glazen die niet eens in mijn kast passen  :) :) :)  er staan 2 witte en 2 rode wijnglazen op mijn dienblad met wijn er bij voor de show :)
Door Aprilsnow
#3046322
Tja voor 2,99 kan je geen wonderen verwachten. Blijkbaar staat er duidelijk vermeld kristalglas. Vriendlief vindt ze lekker drinken dus ik ben tevreden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3046810
odradaatje schreef: Tja voor 2,99 kan je geen wonderen verwachten. Blijkbaar staat er duidelijk vermeld kristalglas. Vriendlief vindt ze lekker drinken dus ik ben tevreden.
Ik heb echt geen idee hoe echt kristalglas er uit zou moeten zien in vergelijking tot gewoon glas  ;D. Ik vind ze wel een leuk model hebben, ze benne niet duur en die zegeltjes krijg je gewoon bij je boodschappen. Dus dikke prima.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3049468
Oh ja heel graag !
Wij waren fanatiek begonnen, maar zijn verhuisd naar een andere supermarkt dus hebben de kaart niet vol  :-\
Gebruikersavatar
Door doranto
#3049469
Kaela schreef: Ik heb echt geen idee hoe echt kristalglas er uit zou moeten zien in vergelijking tot gewoon glas  ;D. Ik vind ze wel een leuk model hebben, ze benne niet duur en die zegeltjes krijg je gewoon bij je boodschappen. Dus dikke prima.
Dat kun je niet zien volgens mij. Je kunt het wel horen als je er tegenaan tikt. Kristal geeft een veel hoger en helderder geluid.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3049472
Ik heb er nog maar 3 op het moment (ik heb er pas 27 naar iemand opgestuurd), dus ik spaar nog ff door. Als ik er weer wat meer heb, zet ik het hier wel neer.
Door zurca
#3052201
Hedwich en Jolanda, Bedankt voor de zegeltjes :-*
We zijn zojuist thuis gekomen van vakantie en jullie evelopjes lagen netjes te wachten ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3052526
heb er in elk geval 1, mochten het er meer zijn dan is dat een meevaller :D Mijn vader gaat wel naar de ah, maar heeft niet altijd voor zo'n bedrag aan boodschappen ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3052546
zurca schreef: Hedwich en Jolanda, Bedankt voor de zegeltjes :-*
We zijn zojuist thuis gekomen van vakantie en jullie evelopjes lagen netjes te wachten ;)
graag gedaan hoor, kleine moeite  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door