Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3054665
hannabelgje schreef: Als je alleenstaand bent heb je niet zoveel keus. Ik hoop gewoon vlug weer een baan te vinden. Liefst voordat ik de vaste lasten niet meer kan betalen. Helaas heb ik meestal niet de juiste papiertjes en dat blijft toch het belangrijkste blijkbaar.
Eh, nou, het is dan ook net zo goed geen keuze hoor.

Maar lees ik nu dat je helemaal geen werk hebt?
Door Borke
#3054685
lauraV schreef: na de cursus hebben we ( incl. de collega die geen tijd had , en die overigens mijn baas is) nog na gepraat ... het voelde goed...hij heeft zelfs nog met trotse stem verteld ( en wat nog geheim was) dat ie over 6 maanden voor de 2e keer opa werd  :)
ik heb m kunnen lezen en leren kennen , en tot de conclusie gekomen dat we veel overeenkomsten hebben  ;)
Mooi hoor Laura!

Frappant is dat de mensen waar je een onderbuik gevoel van krijgt, soms verbazingwekkend veel op jezelf lijken. Wat mij dan triggert is dat ik merk dat ik me extra erger aan nare trekjes die ik zelf overwonnen heb.

Op zich wel weer verfrissend om te ontdekken en zo die spiegel van zelfreflectie voor me te houden.
Als je het geduld kunt vinden, dan vallen de meeste mensen reuze mee, maar je moet zelf goed genoeg in je vel zitten om het te kunnen ontdekken. Zo werkt het tenminste bij mij  :)
Door eelke
#3054689
hannabelgje schreef: Nog drie weekjes van 30 uur en dan stopt het weer.
Oh jeuj, dat is wel mega balen ja. Ik dacht dat je ontevredenheid alleen kwam door minder uren dan je wilde, en dacht, wees blij dat je een baan hebt. Maar dan zat ik er dus meer dan naast.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3054756
ach jee Hanna, hoop dat je gauw weer een baan kunt vinden


Ik heb nog tot 1 mrt een baan. Daarna is het maar even een sabbatical  :biggrin2: En dan op zoek naar iets van minder uur. Ik heb nl ook veel te veel energie problemen  :sleep1: Je krijgt dan gauw het zombie idee, de hele dag vechten tegen de vermoeidheid en tja daar wordt je ook nog eens moe van.
Zo moe dat ik gisterochtend op mijn werk maar een kop hete thee over mijn lichaam gooide  ::) Gelukkig viel het mee, en heb ik alleen maar mijn onderarm verbrand. Daar heb ik dan lokaal een 2e graads verbranding. Komt weer goed.
Zou wel eens wat vrolijker weer willen hebben  >:( , dat helpt ook tegen de moeheid.
Door Nynke
#3054839
Was om 10 uur thuis en heb pauze tot 11.45 uur. Daarna om 12.45 thuis en pauze tot 14.45 uur. Normaal heb ik op vrijdag geen lunchrit, maar vandaag dus wel. De wolfjes liggen met hun ogen dichtgeknepen op de bank, die willen absoluut niet naar buiten dus :P :P :P Bennieboos :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door