Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3045229
Angelique schreef: Ik maak maar geen opmerkingen, ik kijk alleen maar  ::) Eentje durfde me aan te rijden, die durfde daarna niet eens "sorry" te zeggen.
Op een goed moment ben ik maar gezellig bij de sinasappels gaan staan en heb meneer Lique instructie gegeven...pak krop sla..pak hondenkoekies, zoek een kerststol, kijk ff of jij pecannoten ziet  ::) :biggrin2: Dus die huppelde braaf rond, want zag al hoe de bui hing  :biggrin2:
Zie hem rondhuppelen....arme meneer Lique
#3045230
Angelique schreef: Nee hoor, alleen maar in gedachten al die treuzelaars.....neem ik schijfjes...of krieltjes...of toch maar geribbelde schijfjes, of misschien wel partjes..... met hun kar dwars in het pad geparkeerd een schop onder het hol verkocht.
Op die dwars geparkeerde kar na heb je het over mij  :biggrin2:
#3045231
Angelique schreef: Ik maak maar geen opmerkingen, ik kijk alleen maar  ::) Eentje durfde me aan te rijden, die durfde daarna niet eens "sorry" te zeggen.
Op een goed moment ben ik maar gezellig bij de sinasappels gaan staan en heb meneer Lique instructie gegeven...pak krop sla..pak hondenkoekies, zoek een kerststol, kijk ff of jij pecannoten ziet  ::) :biggrin2: Dus die huppelde braaf rond, want zag al hoe de bui hing  :biggrin2:
Oh, de kerstsn***en heb ik gisteren wel van de ene bakkerij naar de andere gebracht in N-Amsterdam :D
#3045233
Mieke L. schreef: Op die dwars geparkeerde kar na heb je het over mij  :biggrin2:
Oh, echt? Ik maak het liefst een lijstje en werk dat gewoon af. Weet of we krieltjes, schijfjes of ribbeltjes nodig hebben en rij een half uur na het parkeren de auto de parkeergarage weer uit met de weekboodschappen. Inclusief karretje terugbrengen :biggrin2:

Oh, dat lijstje maak ik meteen op loopvolgorde ::)
#3045236
Mini's 3-tal schreef: Oh, echt? Ik maak het liefst een lijstje en werk dat gewoon af. Weet of we krieltjes, schijfjes of ribbeltjes nodig hebben en rij een half uur na het parkeren de auto de parkeergarage weer uit met de weekboodschappen. Inclusief karretje terugbrengen :biggrin2:

Oh, dat lijstje maak ik meteen op loopvolgorde ::)
Ik maak nooit lijstjes ik laat me graag inspireren in de supermarkt.
Door K&D
#3045244
Mieke L. schreef: Ik maak nooit lijstjes ik laat me graag inspireren in de supermarkt.
Ik niet. Dan kom ik met tassen vol veel te calorierijke, lekkere en niet nodige dingen thuis en vergeet bijvoorbeeld iets onmisbaars als toiletpapier. :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3045251
koekiesranch schreef: Je hebt ook zo'n groot huis..hier zou het meer als voldoende zijn
Hij krijgt uiteraard een goeie bestemming hier. Komt helemaal goed  :-*
Als je hem terug wil roep maar hoor!  ;)
#3045259
-Saskia- schreef: :) Verjaardag van m'n lieve paps gevierd en daarna nog ff snel de laatste boodschappen gescoord. Niks aan het handje. Lang leve de appie midden in den haag.  ;D
Je speelt wel een beetje vals! Je gaat aan de verkeerde kant van de laan naar de appie!
#3045266
K&D schreef: Ik niet. Dan kom ik met tassen vol veel te calorierijke, lekkere en niet nodige dingen thuis en vergeet bijvoorbeeld iets onmisbaars als toiletpapier. :P
klopt, maar dan heb je reden om nog een keer te gaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door