Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3044853
Borke schreef: Nou dat klinkt heel normaal hoor en het klinkt ook als een kat die zich snel aanpast  8)
Dat is ook zeker zo! Gelukkig maar  :)

Fijn om dit allemaal te lezen Pauline! Vooral dat ie nu al zijn aaitjes komt halen...tis idd een fikse slijmbal  ;D
En ja hij is echt heeeel zacht om te aaien, zal door het voer komen  :)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#3044854
Martine-Tom schreef: Dat is ook zeker zo! Gelukkig maar  :)

Fijn om dit allemaal te lezen Pauline! Vooral dat ie nu al zijn aaitjes komt halen...tis idd een fikse slijmbal  ;D
En ja hij is echt heeeel zacht om te aaien, zal door het voer komen  :)
Misschien ook de kleur, het valt me op dat Sidney een veel zachtere fluweligere vacht heeft dan de rest hier. Komt misschien ook omdat ze kitten is en al vanaf een week of 5 a 6 oud op rauw staat ;)
Door Martine-Tom
#3044855
Hier zijn ze allebei heel erg zacht, maar Freud heeft echt een megadikke vacht, ooit het plan gehad om ze te leren dat wassen niet erg is, nou dat gaat ook prima hoor, bij beiden...alleen heeft het bij Freud gewoon geen zin, die vacht is zo dik dat het water er gewoon weer vanaf loopt  ;D
Door Martine-Tom
#3044861
Hier was ie 4 maanden:
Afbeelding

Afbeelding

Hier een jaar:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afgelopen zomer:
Afbeelding

Hij haalt graag rare fratsen uit zoals je kan zien  :P
Door - pien -
#3044867
Nou, dan past ie goed bij ons  8) :P :biggrin2:

Ik ging net de gang in en Freud zat op de trap  :o
Alleen stond er ineens een cyperse meneer onderaan de trap en roetsj! Freud was weer weg  :biggrin2:

Die onder dat dekentje vind ik zo :smitten: en die rare fratsen daar kijk ik naar uit  ;D
Gebruikersavatar
Door Neally
#3045206
Wat een leuk poes is meneer Freud.
Zwart met witte masker en grote witte voeten bleken in het verleden ook hier malle streken te hebben.
Door - pien -
#3045339
Hij heeft afgelopen nacht al bij zoon en vriendin op bed gebivakkeerd  :D
Bij het spelen heeft Freubel de hengel al gesloopt, heb ik excuus om een nieuwe te bestellen  :P

Net Pom betrapt die Freubel z'n kamer inliep en op de bak ging zitten sassen  ::)

Onze Poef met bijnaam 'Mallerd'  :biggrin2:
Afbeelding
Door Ike
#3045349
Die heeft in ieder geval een warm gezellig plekkie gevonden bij zoon lief :biggrin2:
Gaat wel goedkomen als ik t zo lees  :-*
Door Martine-Tom
#3045470
Poef is ook een lekker ding!
Heb je straks 2 smokings die ongein uithalen....leuk joh!  :biggrin2:

Fijn dat ie al lekker op bed gebivakeerd heeft  :-*
Door - pien -
#3045789
Poef is inderdaad een lekker ding! Alleen gaat ie lekker liggen als je 'm aait, kwijlen tot en met  :D buikje omhoog maar owee! als je dan z'n buik daadwerkelijk wil aaien dan kun je vast beter de pleisters klaarleggen  ;D
En laatst vond ie dat we te lang uitsliepen, gooit ie de lamp van het nachtkastje (is vrij hoog)  op meneer pien  :o  Die was meteen wakker  ::)

Snoet was 'zijn' kamer ingelopen en ging lekker op 'haar' poef liggen...Freubel zat lekker op bed in een andere kamer  :D
Pom geeft geen krimp, die loopt Freubel gewoon voorbij...
Freubel blaast een beetje naar ze maar de ouwe garde ligt er geloof ik niet wakker van dat hij hier rondloopt  :)

Freubel heeft best goed gegeten (blikje zalmdinges) nadat ie mix met zalm gemengd niet lekker genoeg vond  :crazy2:
Door Martine-Tom
#3045808
Ohja ik had gezegt dat ie lastig is met eten he?  :biggrin2:
Visblikjes krijg je er vrijwel altijd in...vis kvv moet je dwangvoeren om het erin te krijgen  ;D

Grappig, ik geloof niet dat ik hem ooit heb horen blazen, oh das niet waar, toen ie als 8 weken oude worm hier kwam blies ie naar Tom, vond ie maar raar geloof ik zo'n blafgeval ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door