Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3063314
Resumé:
Bij Theo en Jan is het best gezellig, dat in tegenstelling tot bij Bertie; die moet eens de kast komen. ;D En Geert wordt met de minuut geiler. Gatver!
Door eelke
#3063319
lianneke schreef: Volgende week in BZV, zien we hoe boer Geert opgepakt wordt door de zedenpolitie..
;D
Door Jantina
#3063323
Nou die Geert. Lieve help. En Tom.... die knapperd is echt voor de verkeerde vrouwen gegaan. Had echt iets verder moeten kijken dan blonde lokken. Deze gaan echt de klei niet in vriend....
Door eelke
#3063326
Jantina schreef: Nou die Geert. Lieve help. En Tom.... die knapperd is echt voor de verkeerde vrouwen gegaan. Had echt iets verder moeten kijken dan blonde lokken. Deze gaan echt de klei niet in vriend....
Ik vind het echt bizar dat ze het niet eens proberen, gewoon, om maar te laten zien hoe geschikt ze wel niet zijn ofzo. Echt, gewoon niet. Ik snap het niet.
Door Ruisje
#3063327
Ruisje schreef: Resumé:
Bij Theo en Jan is het best gezellig, dat in tegenstelling tot bij Bertie; die moet eens de kast komen. ;D En Geert wordt met de minuut geiler. Gatver!
Mieke L. schreef: Inderdaad Bertie zit vast, Geert is te los en Theo en Jan hebben wel lol.
Oh chips, we waren Tom vergeten. :o Nou ja, dat zegt al genoeg! ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3063329
eelke schreef: Ik vind het echt bizar dat ze het niet eens proberen, gewoon, om maar te laten zien hoe geschikt ze wel niet zijn ofzo. Echt, gewoon niet. Ik snap het niet.
Nee inderdaad al doe je maar alsof!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door