Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3043967
kiara schreef: Nee dat weet ik maar bedoel er alleen mee als je echt alleen bent en in een rot situatie zit is het best moeilijk om daar een oplossing in te vinden
Dat is voor Lies precies het probleem, die heeft geen huisgenoot die 1x per dag een langere wandeling kan maken met het viertal.

Sterkte Lies!
Door keetje
#3043980
Wat vervelend joh, dat je het nu alleen op moet knappen. Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn, ben ook wel eens zo hondsberoerd geweest dat ik een van mijn honden noodgedwongen in de tuin heb uit moest laten en dan snel mijn bed weer inkroop. Heb dan wel 2 pubers hier rondlopen maar die hebben totaal geen inlevingsgevoel. (Niet hun schuld maar hulp hulp heb ik dus totaal niet van ze als meneer Keetje de woelige baren bevaart)
Ik hoop dat je het hoe dan ook gaat redden, zit niets anders op he? Helaas woon je, geloof ik tenminste, niet op fietsafstand van mij anders zou ik met liefde je een helpende hand toesteken. Niet dat je daar nu wat aan hebt maar ik denk aan je, heb je ook niets aan maar meer kan ik niet voor je doen, behalve je sterkte wensen en dat ik hoop dat je snel weer je eigen ding kan doen. En hopelijk is dit echt de laatste ellende voor je dit jaar want nu is het toch wel echt genoeg geweest.
Sterkte!! :bigarmhug: :-*
#3044624
Ik krijg gelukkig hulp van echte lieve vrienden... helemaal toen Yrsa en Tjusa bedachten dat een wandeling van 1.5 uur niet voldoende was en even 4 uur alleen oppad gingen... duizend grijze haren en 3 hartverzakkingen later vond mijn pa Tjusa weer en op het geroep van mijn nichtje vond Yrsa het ook wel tijd om huiswaarts te gaan.

een heupgordel heb ik,,, en kan ik met wat pijn omkrijgen...
De honden kunnen gelukkig bij mij blijven en doen het maar met wat kortere rondes als ik alleen ben
#3044703
DJ en Doerak schreef: Allemachtig Lies... 4 uur!!! Dat kun je er ook nog wel bij hebben  :-X.

Vaak passen de honden zich wel aan aan de situatie. Maakt niet dat het niet rot is natuurlijk. Nogmaals sterkte!
Blijkbaar vonden ze dat ja....

Vandaag zijn ze superbraaf... of misschien toch moe geworden gisteren
Door Lil
#3044754
kiara schreef: Nee dat weet ik maar bedoel er alleen mee als je echt alleen bent en in een rot situatie zit is het best moeilijk om daar een oplossing in te vinden
hier echt 100% alleen. ben mantelzorger dus ik niet alleen ik zat zonder boodschappen toen ik 5 dagen absoluut mijn been niet omlaag mocht doen. en weet je? mijn hond heeft geleerd in de tuin te plassen en is super getraind met de clicker toen (heb na die 5 dagen niet mogen lopen 4 weken loopgips gehad en 6 weken een orthese). Hoe ruk het ook is, ik heb het altijd gered want je wordt mega vindingrijk (tegenwoordig bezorgt appie gelukkig, toen niet).

Heel veel sterkte voor jou en de honden! Ik hoop dat je snel je nieuwe draai vindt. Afbeelding
#3044796
Het gaat hier ook wel lukken hoor.. maar na in oktober op krukken te hebben gelopen en nu mijn rechterhand vind ik dit lastiger en moeilijker om mijn draai hierin te vinden. Vandaag een regencape  te leen gekregen dus vavaf morgen kan ik ook weer naar buiten met de honden in de regen...
Door Lil
#3044806
koekiesranch schreef: Het gaat hier ook wel lukken hoor.. maar na in oktober op krukken te hebben gelopen en nu mijn rechterhand vind ik dit lastiger en moeilijker om mijn draai hierin te vinden. Vandaag een regencape  te leen gekregen dus vavaf morgen kan ik ook weer naar buiten met de honden in de regen...
gaat je vast lukken!!! Afbeelding
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3044886
koekiesranch schreef: Hoe raar ook... maar net mijn brievenbus leeggehaald... was het weekend niet gebeurd/vergeten door het gedoe met mijn hand.... de scheiding is rond... maar dat voelt enorm opgelucht
:D :-*
Door keetje
#3044891
koekiesranch schreef: Hoe raar ook... maar net mijn brievenbus leeggehaald... was het weekend niet gebeurd/vergeten door het gedoe met mijn hand.... de scheiding is rond... maar dat voelt enorm opgelucht
:-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3044892
koekiesranch schreef: Hoe raar ook... maar net mijn brievenbus leeggehaald... was het weekend niet gebeurd/vergeten door het gedoe met mijn hand.... de scheiding is rond... maar dat voelt enorm opgelucht
:thumbsupup: :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door