Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3043838
sella schreef: Sterkte met je hand. Pff ja de hulptroepen staan hier ook niet voor de deur met mijn enkel.
Nee, maar jij woont niet alleen met 4 honden. Kan me voorstellen dat jij Rob het eten van de honden kan laten verzorgen, boodschappen laten in- en uitpakken, en je kunt je eigen broodje makkelijk smeren met twee handen.

Nogmaals sterkte, Lies. Ik weet niet waar je precies woont, maar hoop dat er genoeg mensen letterlijk even een (rechter) handje kunnen helpen.  :-*
Door sella
#3043846
-Saskia- schreef: Nee, maar jij woont niet alleen met 4 honden. Kan me voorstellen dat jij Rob het eten van de honden kan laten verzorgen, boodschappen laten in- en uitpakken, en je kunt je eigen broodje makkelijk smeren met twee handen.

Nogmaals sterkte, Lies. Ik weet niet waar je precies woont, maar hoop dat er genoeg mensen letterlijk even een (rechter) handje kunnen helpen.  :-*
Ik moet maar zien dat ik door zand stompelend de heren moet laten plassen overdag.
Ik haat die klote timing qua werkzaamheden, want ik heb en weer een schouder uit de kom en een enkel die niets aankan.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3043854
Mischien schrale troost maar mocht het nodig zijn dat je langer in gips moet word je steeds handiger
Ik praat uit ervaring , 6 weken gips en ook alleen met 3 honden , wel grote dochter thuis maar die deed / doet geen r....k
Het is erg vervelend zeker ook met douchen
Heel veel sterkte
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3043858
sella schreef: Ik moet maar zien dat ik door zand stompelend de heren moet laten plassen overdag.
Ik haat die klote timing qua werkzaamheden, want ik heb en weer een schouder uit de kom en een enkel die niets aankan.
Ik neem aan dat je die overdag gewoon even in de tuin laat plassen als je met gescheurde enkelbanden, een schouder uit de kom en mega-project aan het riool voor de deur zit?
Door eelke
#3043859
-Saskia- schreef: Ik neem aan dat je die overdag gewoon even in de tuin laat plassen als je met gescheurde enkelbanden, een schouder uit de kom en mega-project aan het riool voor de deur zit?
Ik wilde net zeggen, 's nachts houden ze het hier prima 10-12 uur op, dus overdag ook wel hoor als dat moet. Na mijn operatie ging ik echt niet zulke toeren uithalen, ze moesten maar wachtten toch de baas  terug was.
Door Borke
#3043862
eelke schreef: Ik wilde net zeggen, 's nachts houden ze het hier prima 10-12 uur op, dus overdag ook wel hoor als dat moet. Na mijn operatie ging ik echt niet zulke toeren uithalen, ze moesten maar wachtten toch de baas  terug was.
Hier zou dat ook zo zijn.
Als het moet dan redt een hond het prima met 1 wandeling per dag en verder plassen in de tuin.

Ben je echter alleen dan is die langere wandeling met 4 honden lastig te organiseren  :-[
Gebruikersavatar
Door kiara
#3043876
Borke schreef: Hier zou dat ook zo zijn.
Als het moet dan redt een hond het prima met 1 wandeling per dag en verder plassen in de tuin.

Ben je echter alleen dan is die langere wandeling met 4 honden lastig te organiseren  :-[
Niet elke hond plast in de tuin hoor , mijn border dus niet never nooit en dan moet je dus echt wel de deur uit hoe kreupel of hoe ziek je ook bent
Door inni
#3043877
hopelijk is het maar eeen kneuzing en kom je zonder nieuwe gips thuis. Spoedig herstel.  Een touwtje aan 't schuivertje van je rits kan je helpen wanneer je geen fijne beweging kan maken met je hand of arm.
Laatst gewijzigd door inni op zo 21 dec 2014, 05:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3043930
kiara schreef: Niet elke hond plast in de tuin hoor , mijn border dus niet never nooit en dan moet je dus echt wel de deur uit hoe kreupel of hoe ziek je ook bent
Heel simpel, de hond had bij mij in de situatie die Sella beschrijft de keuze gehad: plassen in de tuin, of wachten tot de huisgenoot/partner/broer thuis kwam.

Maar in dit topic een zinloze discussie: de situatie van Sella is in geen enkel (leuke woordspeling) opzicht te vergelijken met wat er bij Lies aan de hand (en nóg een) is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door