Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3042620
Kom ik vanmorgen bij mijn vriezers, is de stroom uitgevallen. Gisteravond om 11 uur deed alles het nog. Ze staan op een aparte groep. Ik denk dat er op de een of andere manier water bij is gekomen. Het heeft hier de hele nacht gegoten. In geval van nood kan er een verlengkabel naar toe, maar ze staan propvol ivm mijn ritje naar het westen as zondag. Ik zal blij zijn als ze weer gewoon draaien.
Gebruikersavatar
Door joel
#3042677
O balen!
Je ergste nachtmerrie als barf-vrouwtje/baasje  :-[
( hier was pas het lampje stuk,  maar dacht dat de vriezer stuk was.... maar mn hart aloeg ook echt even over)
Gebruikersavatar
Door pike
#3042950
:o :-X dat is goed waardeloos. Heb je nou weer stroom?

Vanochtend was dat hier ook een van de eerste activiteiteiten van de dag, naar de schuur om te kijken of het niet had gelekt. Hier heeft het ook de hele nacht doorgeregend en soms lekt het om onverklaarbare reden en een van mijn vriezers staat daar wel plusofmin onder. Gelukkig was alles nog droog.
Door Lida. S
#3042964
Alles doet het weer. Gelukkig stonden de vriezers op -24. Toen ze weer aangingen was de 'warmste' vriezer -16.
De oorzaak was inderdaad lekkage. Daar heb ik alleen last van als de wind verkeerd staat, dan wordt het  regenwater onder de pannen door geblazen. Van mij mag het morgen zomer worden. Niks geen witte kerst, een zomerse kerst lijkt mij leuker.
Gebruikersavatar
Door pike
#3043026
Gelukkig alles weer oke. Een zomerse kerst lijkt me niet erg gezellie maar al die regen mag van mij wegblijven. En de wind ook. 12 graden vind ik voorlopig wel oke  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door