Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#3041910
Wat gaan de dames kopen voor hun mannetje?
Wat gaan de heren kopen voor hun vrouwtje?

En wat hopen we te krijgen?
Door Martine-Tom
#3041917
keetje schreef: Niets.
Niets. 

Ook niets.  :)
Dat dus  ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3041920
VL krijgt de eerste seizoenen van ' walking dead', een trui en handschoenen. .
Wat ik krijg? Geen idee, maar heb in september al een laptop gekregen met de mededeling dat dat mijn kerstcadeautje was ;)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3041929
Wij kopen eigenlijk nooit wat voor elkaar, maar omdat ik een nieuwe laptop heb en ik geen idee had waar mijn oude installatie cd van Paint Shop Pro lag heb ik van hem de nieuwste versie voor de kerst gekregen  :-*

Dus ik moet op zoek naar iets voor hem, want ik vind het wel leuk om iets terug te doen .... Maar ja, wat ? Dus ik volg het topic even  :biggrin2:
Door **Jolanda**
#3041944
Monique77 schreef: Wij kopen eigenlijk nooit wat voor elkaar, maar omdat ik een nieuwe laptop heb en ik geen idee had waar mijn oude installatie cd van Paint Shop Pro lag heb ik van hem de nieuwste versie voor de kerst gekregen  :-*

Dus ik moet op zoek naar iets voor hem, want ik vind het wel leuk om iets terug te doen .... Maar ja, wat ? Dus ik volg het topic even  :biggrin2:
Het ziet er naar uit dat dit topic jou niet gaat helpen haha.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3041948
Mowgli schreef: Naast liefde en op 2e kerstdag lekker eten helemaal niets  :biggrin2:
Ow, kerstseks. Wij doen dat alleen met verjaardagen  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door