Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#3041298
Heel veel beterschap maar ook sterkte bij het verwerken. Weet hoe het voelt. Het is dan gelukkig wel goed afgelopen, maar de impact is heel heftig.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3041335
Allemachtig wat een schrik zeg!! Was het een duidelijk ongeval, zeg maar wie er schuld heeft? Of krijg je die ellende er ook nog bij? Ontzettend veel sterkte en beterschap gewenst.
Door Lil
#3041346
Me and my boys! schreef: Ja gelukkig wel..heeft sinds een  jaar persoonlijke begeleiding
Heeft een verdoofd gevoel in nek en rug
super dat hij goede begeleiding heeft. gevoel gaat als het goed is weer weg trekken.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3041354
DJ en Doerak schreef: Allemachtig wat een schrik zeg!! Was het een duidelijk ongeval, zeg maar wie er schuld heeft? Of krijg je die ellende er ook nog bij? Ontzettend veel sterkte en beterschap gewenst.
hij is gelukkig goed verzekerd.... die mevr is super aardig en vind t rot voor hem dat ie zich, zeg maar, klote voelt
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3041360
vooral heel heel erg stijf!
hij is 'blij'  dat er nu vanaf volgende week winterstop is bij de KNVB, zodat ie niet veel af hoeft te zeggen..
zn werk doet verders niet moeilijk...vrijdag maar proberen er ff een bakkie te doen... is hem aangeraden, dat als ie weer gaat werken, niet gelijk heel de dag te gaan maar een uurtje of 2 en dan iedere dag een uurtje erbij..
straks ook zn fysio ff bellen, volgende week moet ie terug naar t zh voor controle
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3041362
ja een vriend van ons met whiplash heeft er toch lang last van gehad, en dan met name de vermoeidheid die bleef, vandaar ook dat langzaam opstarten met werkl
Door inni
#3041375
Hoe is het met de pijn en de tintelingen?
Dat gedoe met verzekering ed komt er natuurlijk ook nog bovenop maar dat is met wat geloop en geregel al snel vergeten.

Mijn dochter is wel haar stage blijven doen op pijnstillers omdat haar laatste jaar ervan afhing, zij draaide toen gelukkig 8 weken mee in de plaatselijke thuisverpleging en ging in blokken van 4 uur, 'smorgens vanaf 7 uur 4uur zorg, dan soms 3uur thuis en weer 4uur zorg, soms 6uur thuis en 4uur zorg.Tussendoor lag ze dan wel veel in bed. Na verschillende pijnstillers was Feldene het enige wat enkele uren werkte.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3041378
hij slikt niet veel pijnstillers... neemt wel supplementen
pijn is erger, gisteren was het meer een verdoofd gevoel, vooral zn rug voelt ie goed..
ik hoor hem niet meer over tintelingen..
voorlopig slaapt ie weer....
Door cj
#3041380
Jeetje Ellen, was een paar dagen weg, dus lees het nu pas.
Wat rot zeg. Zorg maar goed voor Danny!
Maar dat doe je altijd al.
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door