Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3042437
Naar de klanten wc gaan in een winkel vanwege hoge nood, na het plassen erachter komen dat je voor het plassen vergeten bent de klep van de wc-bril omhoog te zetten  :-[
Door Lida. S
#3042440
Pauline schreef: Je vader op de vroege morgen in paniek opbellen omdat je de autosleutel de avond ervoor in de auto hebt laten zitten en dus niet naar je werk kunt. Als het mannetje op zijn snorfietsje door de bittere kou gearriveerd is er achter komen dat het portier gewoon open is....

En de volgende is ook wel heel erg..... :-[

Op een goeie dag stond ik met een mini die niet wilde starten op de parkeerplaats bij V&D in Enschede. Eddie gebeld (toen bestonden er nog geen mobieltjes, dus dat had heel wat voeten in de aarde) of hij me kon komen helpen. Hij zou me zijn auto brengen, pap meenemen met paps auto en met mijn auto (als hij die weer aan de praat kreeg) naar huis gaan en hem nakijken. Na een hoop vijven en zessen kwamen ze aan en Eddie riep gelijk dat de accu leeg was en hij me wel aan zou duwen. Omdat ik ongelukkig geparkeerd stond, moesten ze me in eerste instantie een eind achterwaarts duwen. En dat ging me toch met een snelheid.... :o :-X Doodeng. Maar goed... Eddie had me geïnstrueerd wat ik doen moest, tweede versnelling en op commando koppeling op laten komen, dit ook uitvoeren. Dit deed ik allemaal keurig, maar naar 3 rondjes parkeerplaats en diverse keren commando opvolgen nog geen kick.... Totdat Eddie me vroeg of ik de auto op het contact had staan.... Euhhhh nee dus..., dat had ie niet gezegd!  :-[ :-[ :-[
Dat is heel erg.
Door Lida. S
#3042452
Midden in de winter het portier van de auto niet open krijgen. Sleutel verwarmt met een aansteker, maar dat hielp niet. In de kou naar een winkel lopen, slotontdooier gekocht, terug naar de auto, zie ik dat het mijn auto niet is, mijn auto stond een eindje verderop. Het was wel hetzelfde merk en kleur.
Door Anne in Zweden
#3042453
Mowgli schreef: Naar de klanten wc gaan in een winkel vanwege hoge nood, na het plassen erachter komen dat je voor het plassen vergeten bent de klep van de wc-bril omhoog te zetten  :-[
Oooow, Angelique!  :o :o ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3042480
keetje schreef: Bij de tandarts in de stoel gaan zitten en dan pas ontdekken dat je je pantoffels nog aan hebt.
Hahaha, zoiets had meneer -A- ook een keer. Ging naar het werk en wilde daar in de parkeergarage uit de auto stappen........
Ik dacht al, wat issie weer snel thuis!  :biggrin2:  :2funny:
Door keetje
#3042482
Op een trouwfeest naar de wc gaan en dan je panty (jaja) optrekken met je rok erin. De volle zaal door en dan er door een lief serveerstertje op gewezen worden dat je rok aan de achterkant in je panty zit. :P
Gebruikersavatar
Door pike
#3042522
Manlief komt 's avonds thuis van zijn werk. "Niet lachen"  zegt hij en wijst naar beneden. Had hij 2 verschillende schoenen aan  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3042524
Pauline schreef: Je vader op de vroege morgen in paniek opbellen omdat je de autosleutel de avond ervoor in de auto hebt laten zitten en dus niet naar je werk kunt. Als het mannetje op zijn snorfietsje door de bittere kou gearriveerd is er achter komen dat het portier gewoon open is....

En de volgende is ook wel heel erg..... :-[

Op een goeie dag stond ik met een mini die niet wilde starten op de parkeerplaats bij V&D in Enschede. Eddie gebeld (toen bestonden er nog geen mobieltjes, dus dat had heel wat voeten in de aarde) of hij me kon komen helpen. Hij zou me zijn auto brengen, pap meenemen met paps auto en met mijn auto (als hij die weer aan de praat kreeg) naar huis gaan en hem nakijken. Na een hoop vijven en zessen kwamen ze aan en Eddie riep gelijk dat de accu leeg was en hij me wel aan zou duwen. Omdat ik ongelukkig geparkeerd stond, moesten ze me in eerste instantie een eind achterwaarts duwen. En dat ging me toch met een snelheid.... :o :-X Doodeng. Maar goed... Eddie had me geïnstrueerd wat ik doen moest, tweede versnelling en op commando koppeling op laten komen, dit ook uitvoeren. Dit deed ik allemaal keurig, maar naar 3 rondjes parkeerplaats en diverse keren commando opvolgen nog geen kick.... Totdat Eddie me vroeg of ik de auto op het contact had staan.... Euhhhh nee dus..., dat had ie niet gezegd!  :-[ :-[ :-[
Ow die is erg  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3042525
op de wc zitten langs de snelweg en in eens uit het niets een stem die zegt dat ik linksaf moet............. :-[ :-X Ik kreeg de meest vreemde opdrachten tot aan omdraaien toe........... zit een beetje beroerd op de wc :biggrin2: Ik heb in mijn eentje zitten gieren van de lach op de wc :biggrin2: :Flush:
Door Ruisje
#3042533
Dian schreef: op de wc zitten langs de snelweg en in eens uit het niets een stem die zegt dat ik linksaf moet............. :-[ :-X Ik kreeg de meest vreemde opdrachten tot aan omdraaien toe........... zit een beetje beroerd op de wc :biggrin2: Ik heb in mijn eentje zitten gieren van de lach op de wc :biggrin2: :Flush:
;D ;D ;D
Dat heb ik eens in de supermarkt gehad: 'Bram' wilde dat ik direct rechtsomkeer maakte, iedereen keek me aan. Maar op de wc... ;D ;D
Door smulpaap
#3042547
Ruisje schreef: ;D ;D ;D
Dat heb ik eens in de supermarkt gehad: 'Bram' wilde dat ik direct rechtsomkeer maakte, iedereen keek me aan. Maar op de wc... ;D ;D


Het was misschien maar gelukkig dat Dian op de wc zat  :biggrin2: ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3042570
Ruisje schreef: ;D ;D ;D
Dat heb ik eens in de supermarkt gehad: 'Bram' wilde dat ik direct rechtsomkeer maakte, iedereen keek me aan. Maar op de wc... ;D ;D
hé toevallig, bij mij was het ook Bram van de TamTam............ die kerels zien ook niets >:( Ik haalde die TamTam er altijd af en stopte hem dan in mijn jaszak........ ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door