Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fido schreef: De monteur is vandaag geweest. Of eigenlijk twee monteurs en het resultaat?...... het is nog niet goedMijn mobiel is als privé mobiel zakelijk kapot gevallen. Dit dekt de verzekering niet. Aangezien ik de glassplinters in mijn vingers had staan, het was de enige telefoonverbinding dus als het afging dan moest ik wel aaien om op te nemen, ben ik om 17:00u naar de KPN winkel zakelijk gegaan in Alkmaar voor een nieuwe Iphone. Daar kwam ik achter dat mijn telefoon wel zakelijk staat (bewijs meegekregen) dus morgen weer contact opnemen met mijn verzekering.
Dinsdag 16 december:
10:00u er is een monteur alleen is deze meneer voor particulieren aansluitingen en niet voor zakelijke.
11:15u monteur heeft heel veel aan de telefoon gehangen en kan niets voor ons doen. Hij heeft wel weten te regelen dat er een zakelijke monteur vanmiddag tussen 15:00u-17:00u komt. Op mijn vraag of de doorschakeling naar mobiel nummer nog werkt volgt een antwoord "nee de doorschakeling is ervan af". Gelijk opdracht gegeven om de doorschakeling weer te activeren.
13:30u we worden gebeld via de vaste telefoonlijn. Edith neemt verbaasd op en een meneer van KPN aan de lijn dat ze er mee bezig zijn. Bij testen 2e lijn blijkt het niet goed te werken. Meneer beloofd om het verder uit te zoeken. In ieder geval doet één telefoonlijn het.
15:00u er is een monteur
18:00u het is de monteur niet gelukt om beide lijnen te herstellen. Één telefoonlijn werkt maar de tweede niet. Ook is het niet mogelijk om de voice mail aan te krijgen of door te schakelen naar één van onze mobiele nummers. Morgenochtend om 08:00u is de monteur er weer.
- wordt vervolgt....
Nadia schreef: OMG!!!Namen noteren daar zijn we mee gestopt. Het merendeel van de namen kan ik nog geen eens spellen. Ook krijg ik langzaam moordneigingen bij de telefoontraining gegeven zinnen als "dank u voor het wachten ook na 10 seconden, ik begrijp uw probleem, ik vind het heel vervelend voor u enz.
Ik hoop zo dat je alle namen hebt opgeschreven voor een mooie klachtenbrief!
Fido schreef: Namen noteren daar zijn we mee gestopt. Het merendeel van de namen kan ik nog geen eens spellen. Ook krijg ik langzaam moordneigingen bij de telefoontraining gegeven zinnen als "dank u voor het wachten ook na 10 seconden, ik begrijp uw probleem, ik vind het heel vervelend voor u enz.Ja, je hoort ze nog net het vinkje niet zetten of de bladzijde omslaan... Grrr...
Fido schreef: Namen noteren daar zijn we mee gestopt. Het merendeel van de namen kan ik nog geen eens spellen. Ook krijg ik langzaam moordneigingen bij de telefoontraining gegeven zinnen als "dank u voor het wachten ook na 10 seconden, ik begrijp uw probleem, ik vind het heel vervelend voor u enz.Oh ja. Herkenbaar! Ik belde laatste naar mijn zorgverzekering. Omdat ze me verkeerd hadden voorgelicht. Ik vraag om de naam van de medewerker. Heb hem 3 x gevraagd opnieuw te spellen. Was geen chocola van te maken :x
Ronald schreef: Ja, je hoort ze nog net het vinkje niet zetten of de bladzijde omslaan... Grrr...Wij weten het ook niet meer hoor Ronald. De waterlanders zitten ook erg hoog bij me....... Zeker toen ik te horen kreeg van de verzekering (ik heb voor het laatst op mijn 19e geclaimd) dat mijn mobiel privé is en dat het vallen thuis wel vergoed zou zijn maar omdat het in de kliniek is gebeurd dus niet vergoed wordt.
Voor ons ook reden om dit belachelijke bedrijf er uit te gooien. Jarenlang zonder gekund, maar door alle overnames zitten we inmiddels dus bij een dochter van dit ooit zo mooie staatsbedrijf. En verhipt... Storing...