Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#3041154
Fido schreef: De monteur is vandaag geweest. Of eigenlijk twee monteurs en het resultaat?...... het is nog niet goed  :-\

Dinsdag 16 december:
10:00u er is een monteur alleen is deze meneer voor particulieren aansluitingen en niet voor zakelijke.
11:15u monteur heeft heel veel aan de telefoon gehangen en kan niets voor ons doen. Hij heeft wel weten te regelen dat er een zakelijke monteur vanmiddag tussen 15:00u-17:00u komt. Op mijn vraag of de doorschakeling naar mobiel nummer nog werkt volgt een antwoord "nee de doorschakeling is ervan af". Gelijk opdracht gegeven om de doorschakeling weer te activeren.
13:30u we worden gebeld via de vaste telefoonlijn. Edith neemt verbaasd op en een meneer van KPN aan de lijn dat ze er mee bezig zijn. Bij testen 2e lijn blijkt het niet goed te werken. Meneer beloofd om het verder uit te zoeken. In ieder geval doet één telefoonlijn het.
15:00u er is een monteur
18:00u het is de monteur niet gelukt om beide lijnen te herstellen. Één telefoonlijn werkt maar de tweede niet. Ook is het niet mogelijk om de voice mail aan te krijgen of door te schakelen naar één van onze mobiele nummers. Morgenochtend om 08:00u is de monteur er weer.
- wordt vervolgt....
Mijn mobiel is als privé mobiel zakelijk kapot gevallen. Dit dekt de verzekering niet. Aangezien ik de glassplinters in mijn vingers had staan, het was de enige telefoonverbinding dus als het afging dan moest ik wel aaien om op te nemen, ben ik om 17:00u naar de KPN winkel zakelijk gegaan in Alkmaar voor een nieuwe Iphone. Daar kwam ik achter dat mijn telefoon wel zakelijk staat (bewijs meegekregen) dus morgen weer contact opnemen met mijn verzekering.
Ik krijg morgen een offerte kosten om de stukende Iphone te laten maken.
Zit ik net op de bank met nieuwe Iphone blijkt dat ze bij KPN alleen de contacten overgezet hebben en de rest dus niet  :crying: Oude reageert niet meer en ik kan niets doen. Morgenochtend dus maar terug naar de KPN winkel om te zorgen dat ze alles overzetten in de nieuwe.
Door Fido
#3041170
Nadia schreef: OMG!!!

Ik hoop zo dat je alle namen hebt opgeschreven voor een mooie klachtenbrief!
Namen noteren daar zijn we mee gestopt. Het merendeel van de namen kan ik nog geen eens spellen. Ook krijg ik langzaam moordneigingen bij de telefoontraining gegeven zinnen als "dank u voor het wachten ook na 10 seconden, ik begrijp uw probleem, ik vind het heel vervelend voor u enz.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3041174
Fido schreef: Namen noteren daar zijn we mee gestopt. Het merendeel van de namen kan ik nog geen eens spellen. Ook krijg ik langzaam moordneigingen bij de telefoontraining gegeven zinnen als "dank u voor het wachten ook na 10 seconden, ik begrijp uw probleem, ik vind het heel vervelend voor u enz.
Ja, je hoort ze nog net het vinkje niet zetten of de bladzijde omslaan... Grrr...

Voor ons ook reden om dit belachelijke bedrijf er uit te gooien. Jarenlang zonder gekund, maar door alle overnames zitten we inmiddels dus bij een dochter van dit ooit zo mooie staatsbedrijf. En verhipt... Storing...  :-X
Door Nadia
#3041190
Fido schreef: Namen noteren daar zijn we mee gestopt. Het merendeel van de namen kan ik nog geen eens spellen. Ook krijg ik langzaam moordneigingen bij de telefoontraining gegeven zinnen als "dank u voor het wachten ook na 10 seconden, ik begrijp uw probleem, ik vind het heel vervelend voor u enz.
Oh ja. Herkenbaar! Ik belde laatste naar mijn zorgverzekering. Omdat ze me verkeerd hadden voorgelicht. Ik vraag om de naam van de medewerker. Heb hem 3 x gevraagd opnieuw te spellen. Was geen chocola van te maken :x
Door Fido
#3041193
Ronald schreef: Ja, je hoort ze nog net het vinkje niet zetten of de bladzijde omslaan... Grrr...

Voor ons ook reden om dit belachelijke bedrijf er uit te gooien. Jarenlang zonder gekund, maar door alle overnames zitten we inmiddels dus bij een dochter van dit ooit zo mooie staatsbedrijf. En verhipt... Storing...  :-X
Wij weten het ook niet meer hoor Ronald. De waterlanders zitten ook erg hoog bij me....... Zeker toen ik te horen kreeg van de verzekering (ik heb voor het laatst op mijn 19e geclaimd) dat mijn mobiel privé is en dat het vallen thuis wel vergoed zou zijn maar omdat het in de kliniek is gebeurd dus niet vergoed wordt.
Morgen dus maar bellen dat ik mij vergist heb en dat de mobiel zakelijk is (ik had wat verder moeten nadenken  :-[ dan had ik het wel geweten).

Tja....overstappen. Erwin en ik hebben het de afgelopen 48 uur heel wat keren geopperd maar waarheen? We hebben ook een pin verbinding nodig en niet alle providers bedienen ons adres. Daarnaast horen we ook over andere providers klachten. Als het mis gaat, gaat het overal mis.
We blijven dus maar de hoop houden dat als KPN dit goed krijgt afgerond dat we klaar zijn. We hebben ook al tegen elkaar gezegd "we verhuizen noooooiiiit meer" ;)
Door Jolly
#3041200
ik geef even een  :bigarmhug: en diep respect voor jullie.
Zelf zou ik aan de kalmeringstabletten zitten , want ik zou per direct klaar zijn en alleen maar een 06nummer nemen bij een simpel o.i.d
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door