Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3041738
Als ik dit lees, ben ik blij dat die van mij gek zijn op onweer en knallen  :o
Ik heb dus geen ervaring met druppels etc.
Voor Kimo heb ik zijn eerste oud en nieuw een snuffeldoos gemaakt. Hij is daar best zoet mee geweest, maar maakte duidelijk dat hij ook mee naar buiten wilde ::)
Door Mowgli
#3041857
Ik wil Mowgli ook graag Bach geven, hij is echt doodsbang voor vuurwerk. Maar helaas is hij zo angstig dat hij niets meer eet en drinkt. Zou ik dan al een aantal dagen van tevoren moeten beginnen?
Gebruikersavatar
Door pike
#3041861
Mowgli schreef: Ik wil Mowgli ook graag Bach geven, hij is echt doodsbang voor vuurwerk. Maar helaas is hij zo angstig dat hij niets meer eet en drinkt. Zou ik dan al een aantal dagen van tevoren moeten beginnen?
Vanaf wanneer stopt hij met eten/drinken?
Door Mowgli
#3041875
Op oudjaarsdag vanaf het moment dat er in de buurt flink wordt geknald, dat is ieder jaar verschillend.
Door Lil
#3041884
Mowgli schreef: Ik wil Mowgli ook graag Bach geven, hij is echt doodsbang voor vuurwerk. Maar helaas is hij zo angstig dat hij niets meer eet en drinkt. Zou ik dan al een aantal dagen van tevoren moeten beginnen?
dat is wel verstandig. als hij niet meer eet/drinkt op pootje of oortje doen. of ze likken vanaf het pootje of het gaat via de huid (dat gaat via een oor beter).
Gebruikersavatar
Door pike
#3041922
Ik zou dan een paar dagen van tevoren beginnen met meerdere keren per dag en de dag zelf, of als hij eerder al angstig wordt, elk uur.
Als hij het niet meer wil opnemen, dan met een spuitje in de bek.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door