Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3040302
Wat goehoed!

Waar ik aan zat te denken hé, zou het niet ook zo kunnen zijn dat hij het in zijn lijf al wel kon, maar in zijn koppie nog het idee zat dat wieltjes betekenen dat je niet lopen kan?

Hoe dan ook super dat hij nu zonder wieltjes rond scharrelt. Dat verdiend een prijs op zich, of het nou een schoonheidsprijs is of een andere!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3040320
Hope schreef: Wat goehoed!

Waar ik aan zat te denken hé, zou het niet ook zo kunnen zijn dat hij het in zijn lijf al wel kon, maar in zijn koppie nog het idee zat dat wieltjes betekenen dat je niet lopen kan?

Hoe dan ook super dat hij nu zonder wieltjes rond scharrelt. Dat verdiend een prijs op zich, of het nou een schoonheidsprijs is of een andere!
Ik weet het niet Marloes..... Hij liep ook al wel kleine stukjes toen hij nog wel met wieltjes liep. Maar eerlijk is eerlijk, Joep is wel redelijk lui van aard..... ::) Nu gaat hij dus echt elke keer bij de buggy staan. En zodra Eddie in beeld is heeft hij ook de neiging om niet te gaan lopen, de baas droeg hem toch altijd, kan nu toch ook nog wel! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3040425
Pauline schreef: Ik weet het niet Marloes..... Hij liep ook al wel kleine stukjes toen hij nog wel met wieltjes liep. Maar eerlijk is eerlijk, Joep is wel redelijk lui van aard..... ::) Nu gaat hij dus echt elke keer bij de buggy staan. En zodra Eddie in beeld is heeft hij ook de neiging om niet te gaan lopen, de baas droeg hem toch altijd, kan nu toch ook nog wel! :biggrin2:
Hahaha, een slimmerik is het!  ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3040438
Hope schreef: Hahaha, een slimmerik is het!  ;D
Een andere anekdote..... Toen Joep nog wel liep, liep ik een keer met J&J een flinke ronde in de buurt van ons huis. Ik wilde achter de waterzuivering langs en Joep had daar geen zin in, bleef heel ver achter. Ik raakte geïrriteerd en riep dat hij door moest lopen, loop zelf door, kijk achterom en zie hoe hij strompelend achter me aankomt. Ik voelde me vervelend omdat ik zo streng deed en liep terug, om naar zijn pootje te kijken maar vond niets. En toen ik doorliep, kwam hij strompelend achter me aan. Ik dacht: "Weet je, ik loop terug want als ik hem naar huis moet dragen ben ik niet blij. Als ik weer bij de weg ben, kan ik iemand bellen om ons op te halen". Ik loop terug en zie daar... hij loopt normaal. Hmmmm even uitproberen, ik loop weer terug, Joep strompelt weer en v.v. Nou ik heb het maar opgegeven, een strompelende teckel achter ja aan omdat hij geen zin heeft om jouw zin te doen is niet leuk..... :-X :biggrin2:
Door Borke
#3040440
Klinkt gewoon als een gerafineerde slimme luie hond.
Heerlijk verwend worden.
Ach laten we reëel zijn, het is gewoon een mannelijke patient die het vrouwtje graag laat lopen voor hem, waarom... nou gewoon: omdat het kan  :biggrin2:

Moeilijk om die spieren te trainen, met spierpijn enzo, terwijl je ook lekker in zo'n karretje kan hangen, een spierpijn.

En jij Kreng van een baasje, jij hebt hem door.... flauw hoor.
Je bent een spelbreker en ik geniet met je mee.
Met je succes door hard trainen en volhouden, maar ook omdat je de lieve charlatan ontmaskerd hebt :-*
Door Martine-Tom
#3040442
Pauline schreef: Een andere anekdote..... Toen Joep nog wel liep, liep ik een keer met J&J een flinke ronde in de buurt van ons huis. Ik wilde achter de waterzuivering langs en Joep had daar geen zin in, bleef heel ver achter. Ik raakte geïrriteerd en riep dat hij door moest lopen, loop zelf door, kijk achterom en zie hoe hij strompelend achter me aankomt. Ik voelde me vervelend omdat ik zo streng deed en liep terug, om naar zijn pootje te kijken maar vond niets. En toen ik doorliep, kwam hij strompelend achter me aan. Ik dacht: "Weet je, ik loop terug want als ik hem naar huis moet dragen ben ik niet blij. Als ik weer bij de weg ben, kan ik iemand bellen om ons op te halen". Ik loop terug en zie daar... hij loopt normaal. Hmmmm even uitproberen, ik loop weer terug, Joep strompelt weer en v.v. Nou ik heb het maar opgegeven, een strompelende teckel achter ja aan omdat hij geen zin heeft om jouw zin te doen is niet leuk..... :-X :biggrin2:
Ohhh ik hou nu al van hem  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door