Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3039195
He bah, wat een zorgen. Ik zou ook ff bellen om te vragen hoe het gaat. Is er vannacht wel iemand in de kliniek?
Door keetje
#3039197
Wat een scheetje,...

Ik hoop dat hij het gaat redden. Heel veel beterschap.
Hier draaien de duimen!

Kom op Rafke, je kan het!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3039207
Hij is bij en dierenarts thuis, geen kliniek.
Ik ben niet zo van de klinieken.  ;)
Tis iemand die met hart en nieren voor de diertjes werkt, eigenlijk dag en nacht.  Ze is ook de vaste dierenarts van de konijnenopvang waar al mijn konijntjes vandaan komen.  Rafke ook... 

Ik heb net bericht gehad:  Hij is iets beter, maar er nog niet door.  Zijn temperatuur is omhoog en hij is al wat minder opgezwollen, maar hij wil nog niet eten. 
Pas als hij weer iets gaat eten, zijn we gerust dat hij erdoor komt. 
Ik heb gevraagd of ze hem eventueel morgen wat wil dwangvoeren, want ik ben er niet van overtuigd of hij de laatste 24 nog iets gegeten heeft.  En bij konijnen is het nogal belangrijk dat ze blijven eten...
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze weet wat ze doet.

Oh, ik durf weer voorzichtig wat te hopen...  :angel2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3039222
Het blijven kwesbare dieren ze.
Het kan ook plots omslaan.  Als de spijsvertering echt stilvalt, is het gedaan voor een konijn en het kan ook plots toch weer slechter gaan.
De gas komt waarschijnlijk van de stress (qua voeding is er toch niets anders geweest dan anders), en het is niet dat hij nu in een stressloze omgeving zit... Helemaal alleen...  :-\
Een konijn kan gewoon doodgaan aan een kortstondige stress. Het hoeft niet eens heel erg of langdurig zijn, het kan gewoon snel op hun darmen slaan. Dat alleen al zegt hoe kwetsbaar ze zijn...  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door