Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Berna
#3038931
Na dat het biabed binnen een paar weken stuk was (draadje los..en  the rest is history) heb ik een hardplasticbak hondenmand gekocht. Maar het ding is echt een doorn in mijn oog.
Daarnaast krijgt mijn hond er kalenplekken van op zn ellebogen. Dus er moet iets anders komen.

Zag op de site van Witjesverzendhuis dat ze ook een soort biabed hebben. Merknaam is Starline. Iemand ervaring met zo'n ding?
Ze zijn niet gratis maar een stuk goedkoper dan biabed.
#3038935
Ik was er zeer tevreden over en mis hem enorm in huis. Dit loungebed ging van binnen naar buiten om ze op te laten liggen. Na 4 jaar trouwe dienst is het ding overleden. Ik ga er zeker weer één bestellen als de sloopfase van de jongste hond voorbij is.
#3039587
Berna schreef: Goed om te horen!

Verder niemand?
Jep, soms zelfs dichterbij dan je denkt ;)

Pim heeft er ook een tijdje 1 gehad, hier beviel hij prima (maar toen kwam wifi en die heeft hem niet lang heel gehouden), dus op de langere termijn geen ervaringen.  Daarnaast hebben we nooit een echt biabed gehad, dus ik kan ook geen vergelijkende kwaliteitsinfo geven... Maar in het half jaar dat hij gebruikt was, zag hij er nog als nieuw uit; niet dat hij snel versleet. Nu liggen ze hier op de orthobedden van zooplus (alleen dan goedkoper vanuit tsjechie meegenomen) en die bevallen ook perfect  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door