Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door maggy 01
#3038697
pffff ik bak er echt niks van  ik vind fotos plaatsen op dit forum wel moeilijk hoot nu staat de witte weer te zien en daarjuist was het nog de zwarte
Door Anne in Zweden
#3038951
[quote="maggy 01"]
pffff ik bak er echt niks van  ik vind fotos plaatsen op dit forum wel moeilijk hoot nu staat de witte weer te zien en daarjuist was het nog de zwarte
[/quote]

Is vast een kwestie van een spatie die verkeerd staat, ergens tussen de vierkante haakjes. Heb je de foto's ergens op internet staan (Photobucket, Facebook of waar dan ook)? Dan kun je ook gewoon de URL van de foto kopiëren, die link hier in je bericht plakken, vervolgens in zijn geheel selecteren en daarna hierboven (boven de smileys) op het icoontje rechts van het YouTube-icoontje klikken. Dan worden de code's automatisch neergezet.

Het is even puzzelen inderdaad, maar als je het eenmaal kunt, gaat er een wereld voor je open! :biggrin2:
Door Borke
#3038962
Welkom Maggy en succes met je fotoworsteling  ;D
Hou vol want wij zijn dol op foto's!

Waar woon je?
Heb je al gezien dat er samenwerkingsverbanden zijn van mensen die samen inkopen?
Dat kan maar handig zijn!
Gebruikersavatar
Door maggy 01
#3039210
nu staan ze er alle 3 op maar  blijven deze zo staan bij elk bericht dat je zet ?  blijkbaar wel dit vind ik toch een beetje teveel van het goede :)
Laatst gewijzigd door maggy 01 op za 13 dec 2014, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3039376
[quote="maggy 01"]
nu staan ze er alle 3 op maar  blijven deze zo staan bij elk bericht dat je zet ?  blijkbaar wel dit vind ik toch een beetje teveel van het goede :)
[/quote]

Alleen als je ze in je 'handtekening' zet. Dat doe je door naar je profiel te gaan (zie blauwe knopjes hierboven), op 'profiel wijzigen' te klikken en dan naar 'handtekening' te gaan. Daar kun je de URL's van de foto('s) neerzetten waarvan je wilt dat ze bij ieder bericht opnieuw zichtbaar zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door