Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3038787
Els&Flow schreef: Lopen we vanmorgen op het strand met zn 2en en 2 honden (leeg strand, wij waren de enige malloten vanmorgen) komt er een oude man aan geschommeld, ik rook hem eerder dan dat ik hem zag. :biggrin2: Hij ging pal voor me staan en begon te schelden en te schreeuwen dat het levensgevaarlijk is dat wij op het strand lopen met 2 rennende honden! Weten we dan niet dat het stormt? En dat je dan de zee in geblazen kunt worden? Nou stond ie zelf ook aan de vloedlijn, maar er was geen speld tussen te krijgen, onvervalst haagsch sprak ie. Ik dacht alleen maar niet reageren, rustig blijven hij waait zo wel weg. En dat deed ie ook, hij ging nog even naar Katwijk want hij had de wind in zn rug en dat liep zo lekker. Succes ouwe, met thuis komen en tegenwind. ;D ;D ;D
Haha, je komt wat tegen he  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3038917
Helaas blijft het niet altijd bij verbaal geweld....
Ik heb ooit een klap met zo'n handvat van een zware flexi riem recht in mijn gezicht gekregen, omdat ik (toen ik nog trimde) zei dat ik een (heel vies) hondje niet op kon knippen zonder hem vooraf te wassen.... Maanden later kreeg ik nog dreigtelefoontjes  :'(
Ik stond toen op de wachtlijst voor een bordercollie maar dat hebben we toen afgezegd en een beauçeron gekocht. Voelde ik me toch wat veiliger bij...
Door renate1985
#3038925
Doranto schreef: Helaas blijft het niet altijd bij verbaal geweld....
Ik heb ooit een klap met zo'n handvat van een zware flexi riem recht in mijn gezicht gekregen, omdat ik (toen ik nog trimde) zei dat ik een (heel vies) hondje niet op kon knippen zonder hem vooraf te wassen.... Maanden later kreeg ik nog dreigtelefoontjes  :'(
Ik stond toen op de wachtlijst voor een bordercollie maar dat hebben we toen afgezegd en een beauçeron gekocht. Voelde ik me toch wat veiliger bij...
Dat is wel heel heftig  :'(

Helaas heb je van die asociale mensen. Die denken met schelden en geweld alles op te lossen.
Oké ik ben ook niet altijd even lief maar dat is alleen als je aan mijn man of honden komt.

En als ik dan die filmpjes op facebook en dumpert voorbij zie komen van die vechtende kinderen  :'( het is diep triest zoals het met de mensheid gesteld is tegenwoordig. Je hoeft maar 1 verkeerd woord te zeggen en je kan al een klap verwachten.
Door orinake
#3038972
miik schreef: Haha, das ernstig zeg, wat lopen er toch een rare lui rond he....

Ik had gister een telefoontje, mevrouw wilde een kitten, wilde gelijk komen, want kitten moest snel komen.
Nou daar houd ik al niet van.... ik zeg ik kan niet, heb morgen honden show...
"Oh, u hebt ook honden- ik zoek ook een pup ! "  :o
Ik zeg, nou dat gaan we al helemaal niet doen... sorry, we maken geen afspraak- succes met verder zoeken naar een pup en kitten..... maar van mij krijgt u niets.....
Man, ik werd toen toch uitgescholden  :o  Ik was gek en ****piep&R*#@*$#(R$(*&****  en ze wilde al niks meer van me  :o
Ik legde de telefoon neer en was echt mega verbaasd  :o
Haha, nu kan ik er wel om lachen, maar me wat lopen er toch rare figuren rond....  ???
die kan al bij ie rare figuur die ik aan de lijn had gaan zitten:
hij: Mevrouw ik zie dat u pupjes hebt.
ik: Mijn HOND heeft pupjes ja.
hij: hoeveel heb ze der?
Ik: Ik heb nog 1 reutje en 2 teefjes beschikbaar
hij: ja nee ik wil het hele nest.
ik: Nou dat zal niet lukken, de andere pups hebben al een leuk baasje.
Hij: Wat moeten die 3 kosten?
Ik: prijs is x per pupje, maar meneer 3 pups tegelijk zou ik toch niet doen, dat kost je echt wel tonnen energie.
Hij: ik geef je die prijs voor de 3 pups het is toch maar om de kinderen een plezier te doen.
Ik: ja dan blijven de pupjes lekker hier, het zijn geen cadeautjes en al zeker niet voor kinderen.

De vocabulaire die ik nadien leerde kennen ga ik jullie besparen, maar op tv zou het veel gepiep en getuut geven.

Echt je hebt rare mensen op de wereld :s
Gebruikersavatar
Door doranto
#3039023
Heb in een ver verleden ooit een nestje boxerpups gehad.
Word ik gebeld door een meneer uit Den Haag. Ik zei dat hij een kennismakingsafspraak kon maken, waarop hij zei: "Ik wil als ik langs kom meteen een pup meenemen anders moet ik 2x rijden." Ik zei dat ik éérst kennis wilde maken en dan zouden we wel verder zien, waarop hij antwoordde dat dat niet nodig was omdat hij reeds genoeg wist. Hij had voldoende informatie over het ras gevonden. Ze hadden nl. een boek gelezen waarin stond dat een boxer de beste hond was voor bij kinderen, want als ze met hem speelde en pijn zouden doen, dan zou de hond tenminste niet gaan bijten  :o
Ik zei toen dat hij beter naar een speelgoedzaak kon gaan en een pluche hond kon kopen, die bijt zéker niet....
Op een gegeven moment zei hij zelfs dat ik verplicht was hem een pup te verkopen, want ik was fokker en anders hij zou er werk van maken  :confused1:
Toen ik daar niet van onder de indruk was, bedankte hij mij vriendelijk voor mijn tijd en wenste mij een fijne voortzetting van de dag toe...... maar niet heus  ;D  :( :(
Door Anne in Zweden
#3039024
Ik word helemaal verdrietig van de gedachte dat die klootzakken uiteindelijk toch wel hun drie pups en hun boxer en hun pup + kitten hebben gescoord. :'(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3039028
Anne in Duitsland schreef: Ik word helemaal verdrietig van de gedachte dat die klootzakken uiteindelijk toch wel hun drie pups en hun boxer en hun pup + kitten hebben gescoord. :'(
Ja, dat denk ik wel...  Moet er maar niet aan denken  :'(
Door orinake
#3039138
Anne in Duitsland schreef: Ik word helemaal verdrietig van de gedachte dat die klootzakken uiteindelijk toch wel hun drie pups en hun boxer en hun pup + kitten hebben gescoord. :'(
ja de vraag is allesinds waar... elke zichzelf respecterende fokker laat dit niet toe :s
winkels tja ... daar heb je genoeg gezegd met 2 dollartekens denk ik
Door Borke
#3039255
Anne in Duitsland schreef: Ik word helemaal verdrietig van de gedachte dat die klootzakken uiteindelijk toch wel hun drie pups en hun boxer en hun pup + kitten hebben gescoord. :'(
Die zitten natuurlijk compleet verknipt alweer in het asiel, dat hoop ik tenminste, dat hij ze daar dan nog netjes heeft gebracht...
Gebruikersavatar
Door Zoetermeerder
#3039528
Zo'n jaar of 25 geleden woonde ik in het centrum van Den Haag. Blij met mijn kleine woninkje op de eerste etage met links en rechts aardige buren. Om de hoek een heftig geblondeerde buurvrouw met "haar op zolder" die dagelijks haar witte mini-poedeltje (met roze gelakte nageltjes) uitliet voor mijn huisdeur.
Dagelijks een drolletje op de stoep dat ik, binnensmonds vloekend, wegveegde.
Op een vrije dag heb ik het in de gaten gehouden en uiteindelijk op heterdaad betrapt. Nog zo'n drie keer daarna het drolletje zien deponeren, dus bij de vierde keer was het tijd voor een reactie.
Zoals je dat op zijn "allergoedste" Haags doet schuif je het raam open en "verzoek" je de buurvrouw dit voor haar eigen huisdeur te laten doen...
Haar vriendelijke "je ken an ut gas en krijg de t..ing"  was haar reactie....
Daarop mijn duidelijke antwoord dat ik die drol de volgende keer in de brievenbus zou doen.
Tsja, twee dagen daarna was het moment daar. Ik zag het witte mini-poedeltje keurig een drolletje draaien, buurvrouw keek omhoog en liep weg op haar roze pantoffeltjes met donsveertjes.
Met een broodzakje gewapend naar buiten en het drolletje opgepakt en met een "1, 2, 3 daar ga je, het nog warme aandenken in de brievenbus bezorgd.
Nog geen uur er na Blondie en "Harry" voor de deur en werkelijk alles dat er bij de polikliniek op het bord staat kon ik krijgen....
Gelukkig bijval van de andere buren die het ook meer dan zat waren en Blondie en "Harry" dropen af.
Goedemorgen of goedenavond kon er nooit meer af, wel nog regelmatig een "hartelijk" sterf, krijs de ty..s mogen ontvangen...
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3039700
Ik heb wel eens van iemand gehoord dat iemand steeds zijn hond liet poepen voor zijn deur, toen een keer werd hij het zo zat , heeft hij het op de voordeur uitgesmeerd nooit geen last meer van gehad...

Hij had wel vaak geklaagd hoor dus ze waren gewaarschuwd..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door