Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3036599
ik bestel al een hele poos bij Caroba, maar nooit problemen gehad. Altijd op de afgesproken datum geleverd, soms zelfs nog op een andere dag omdat ik het echt nodig had. Vrachtauto volgens was erg handig, je had een beetje het idee wanneer ze bij mij zouden zijn.........
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3036614
Martine-Tom schreef: Ik vind het maar verwarrend al die sub labetjes van Darf...oervoer, alroda, m4d....
Is oervoer ook van Darf?
Door Martine-Tom
#3036622
Els&Flow schreef: Is oervoer ook van Darf?
Schijnbaar wel, bij mijn Alroda bestelling zaten ook Oervoer rollen, en in het Alroda topic zei iemand dat het idd ook van Darf was...
Door TessaThomas
#3036627
Martine-Tom schreef: Schijnbaar wel, bij mijn Alroda bestelling zaten ook Oervoer rollen, en in het Alroda topic zei iemand dat het idd ook van Darf was...
Maar op de site van oervoer en darf  kan ik er niks van terug vinden? Alleen dat ze hun gemalen vlees bij Darf halen (tenminste, ze noemen het de Groene weg, dat is Darf toch?)

Caroba gesloten had ik wel verwacht.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3036629
TessaThomas schreef: Maar op de site van oervoer en darf  kan ik er niks van terug vinden? Alleen dat ze hun gemalen vlees bij Darf halen (tenminste, ze noemen het de Groene weg, dat is Darf toch?)

Caroba gesloten had ik wel verwacht.
Darf is van de eigenaren van de groene weg ja.
Door Martine-Tom
#3036632
TessaThomas schreef: Maar op de site van oervoer en darf  kan ik er niks van terug vinden? Alleen dat ze hun gemalen vlees bij Darf halen (tenminste, ze noemen het de Groene weg, dat is Darf toch?)

Caroba gesloten had ik wel verwacht.
Ik weet het verder ook niet hoor, maar ik had rollen haas/hert met de sticker van Oervoer tussen mijn Alroda bestelling, en Alroda is dan weer wel van Darf (de doos was ook dichtgeplakt met Darf plakband).
Door TessaThomas
#3036636
Martine-Tom schreef: Ik weet het verder ook niet hoor, maar ik had rollen haas/hert met de sticker van Oervoer tussen mijn Alroda bestelling, en Alroda is dan weer wel van Darf (de doos was ook dichtgeplakt met Darf plakband).
Apart zeg. Vooral omdat er wel uitgebreid geschreven wordt/werd dat Alroda van Darf is en M4D ook.
Door Martine-Tom
#3036638
TessaThomas schreef: Apart zeg. Vooral omdat er wel uitgebreid geschreven wordt/werd dat Alroda van Darf is en M4D ook.
Ja dat vond ik dus eigenlijk ook...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3036642
TessaThomas schreef: Apart zeg. Vooral omdat er wel uitgebreid geschreven wordt/werd dat Alroda van Darf is en M4D ook.
Dat zijn dan wellicht merken die ze ook zelf uitventen en waarschijnlijk wordt oervoer er b.v. alleen gemaakt. Net zoals dat jij en ik bij dego oid ook zelf een prak kunnen laten draaien. Dan komt het wel bij bedrijf x vandaan, maar het is formeel geen product van bedrijf x.
Door fransbulletje
#3036647
Op facebook van Darf kun je info vinden hoe het met de andere merken zit.
Ze draaien voor Oervoer, maken meat4dogs, alroda etc.
Deze merken hebben geen eko keurmerk.
Door fransbulletje
#3036666
Bdb is volgens mij gewoon een huismerk gedraaid door Darf voor een webshop B.D.B natuurlijke diervoeding en vachtverzorging.
Door BusKay
#3036722
Zojuist een mail binnengekregen van Caroba en is dus niet dicht maar wederom een verhuizing naar een groter vrieshuis. Tussen kerst en nieuw schijnt dit te gaan plaatsvinden.
Hierom vind een opruiming plaats met 20% korting... echter met een opruimingsbestelling wel voor 100 euri kopen...

Op de site:
Doordat wij bezig zijn met het veranderen van onze bedrijfsvoering waaronder ook een verhuizing willen wij zo min mogelijk mee verhuizen.

Hierdoor hebben we momenteel een opruimhoek alle artikelen met 20% korting, wel moet er voor minimaal € 100,00 besteld worden.

http://www.caroba.nl/opruimming.html
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3036918
Dan is dat nieuwe info. Net even geprobeerd wat te bestellen maar dat heel beperkt. Na nieuwjaar maar weer eens zien, ik heb geen haast.
Door Tobi Kooiker
#3036923
Inderdaad ik heb ook bericht gehad. Na wat heen en weer gemail, de eerdere bestelling geannuleerd en een nieuwe gedaan met de korting.
Nu maar hopen dat het na nieuwjaar gewoon wordt doorgezet, want ik ben een tevreden klant :)

@beginnertje In de toekomst eens meebestellen blijft een optie hoor... wie weet kan ik zo ook eens aan wat anders (bv om te drogen) komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door