Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3035009
Van harte gefeliciteerd, als hij/zij een paar dagen eerder besluit om de wereld te gaan verkennen zijn baby en ik gelijk jarig !!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3035012
de Meiden schreef: Van harte gefeliciteerd, als hij/zij een paar dagen eerder besluit om de wereld te gaan verkennen zijn baby en ik gelijk jarig !!
+1!  8)
Door Ruisje
#3035022
Wat een leuk nieuws! :D
Van harte gefeliciteerd met 'jullie' zwangerschap!!
Hopelijk is de misselijkheid snel verleden tijd en kun je ten volle gaan genieten van het nieuwe leven dat in je groeit.

ps - pannenkoeken (ook koekjes) van speltmeel zijn erg lekker en wat gezonder dan tarwemeel. ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3035025
de Meiden schreef: Van harte gefeliciteerd, als hij/zij een paar dagen eerder besluit om de wereld te gaan verkennen zijn baby en ik gelijk jarig !!
:biggrin2:
Als hij/zij op 11 juli komt, is dat ook gelijk met zijn/haar grootmoeder (mijn schoonmoeder).  :)

Bedankt voor alle felicitatie's!  :)
Door Nadia
#3035026
Proficiat!! Onwijs leuk!
Ook ik at voor de zwangerschap koolhydraat arm. En tijdens de zwangerschap had ik er echt een enorme behoefte aan. Ook aan toegegeven trouwens. Snoepen enzo niet, maar brood, pasta dat soort dingen wel gegeten.

Soms helpt het als je voor je op staat. Zelfs voor je gaat zitten een paar droge maria koekjes eet.
Groene smoothies kon ik ineens niet meer zien.

En na de bevalling kwam de eetlust letterlijk in 2 voud terug. Weet niet of je het voornemen hebt om borstvoeding te geven. Maar dat maakt mij echt ZO enorm hongerig. Eerder kon ik toe met 2 pistoletjes. Nu eet ik er 4/5 ofzo. En ben absoluut niet dikker als voor de zwangerschap.

Geniet ervan. Het is zo 13 juli!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3035029
Ruisje schreef: Wat een leuk nieuws! :D
Van harte gefeliciteerd met 'jullie' zwangerschap!!
Hopelijk is de misselijkheid snel verleden tijd en kun je ten volle gaan genieten van het nieuwe leven dat in je groeit.

ps - pannenkoeken (ook koekjes) van speltmeel zijn erg lekker en wat gezonder dan tarwemeel. ;)
Oh, ik lust ze van boekweit ook heel erg hoor.  :)
Maar dan moet ik dat wel eens zoeken, moet je die speciale bloemen in de natuurwinkel halen?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3035033
Nadia schreef: Proficiat!! Onwijs leuk!
Ook ik at voor de zwangerschap koolhydraat arm. En tijdens de zwangerschap had ik er echt een enorme behoefte aan. Ook aan toegegeven trouwens. Snoepen enzo niet, maar brood, pasta dat soort dingen wel gegeten.

Soms helpt het als je voor je op staat. Zelfs voor je gaat zitten een paar droge maria koekjes eet.
Groene smoothies kon ik ineens niet meer zien.

En na de bevalling kwam de eetlust letterlijk in 2 voud terug. Weet niet of je het voornemen hebt om borstvoeding te geven. Maar dat maakt mij echt ZO enorm hongerig. Eerder kon ik toe met 2 pistoletjes. Nu eet ik er 4/5 ofzo. En ben absoluut niet dikker als voor de zwangerschap.

Geniet ervan. Het is zo 13 juli!
Ja, zo is het inderdaad ook bij mij.
Ik eet altijd iets voor ik opsta, anders ben ik al te laat voor ik beneden iets te eten gevonden heb.
Nu eet ik in bed iets, en dan ga ik naar toilet en meteen fruit snijden.
Voorheen kregen de katten meteen als we opstonden eten, maar nu moeten ze een uurtje wachten.  ;)

Het werd bij jou niet al beter na de 12 weken?
Ze zeggen dat de eetlust dan beter wordt en de misselijkheid wegtrekt. Ale, meestal toch.  Mijn ma heeft bij 1 van de vier de hele zwangerschap misselijk geweest (platgelegen), maar ik hoop toch echt dat dat bij mijn eerste al niet het geval is.  :-X
Door Nadia
#3035037
Bij mij werd het na 14 weken beter ;) En de laatste 2 weken was het weer pet. Kreeg niks meer binnen. Gewoon geen honger.
Weet nog goed. Gingen we uit eten (sushi) water liep me in de mond. Maar kon na 2 rondes niks meer op. Zo zonde vond ik dat.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3035041
Nog een keer gefeliciteerd!

Ik kan niet meepraten over misselijkheid, ik heb dat totaal niet gehad. Wel vrij snel last van maagzuur, maar dat kwam door het enorme formaat buik in combinatie met stuitligging (hoofd in mn maag). Bij mij smaakte alles zoooo geweldig lekker. Vooral worstenbroodjes.

Er staat me iets van bij dat je als zwangere juist behoefte/nood aan koolhydraten hebt. Zwangere honden geven we immers ook koolhydraten extra bij.
Wees niet bang om te verdikken, je hebt dat nodig, ook voor je baby.
Ik had geregeld behoefte aan koolhydraten van de MacDonalds  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3035071
Pauline schreef: Woon je in NL POP? Ik koop het bij de molen, boekweitmeel.
Nee, in belgie...  ::)  En nu ook niet meer in de buurt van de grens. Vroeger kon ik nog gewoon even in NL gaan shoppen als ik wat typisch NL's nodig had.  Maar das nu echt veel te ver.
Nadia schreef: Bij mij werd het na 14 weken beter ;) En de laatste 2 weken was het weer pet. Kreeg niks meer binnen. Gewoon geen honger.
Weet nog goed. Gingen we uit eten (sushi) water liep me in de mond. Maar kon na 2 rondes niks meer op. Zo zonde vond ik dat.
Ja, de laatste weken weet ik dat.
Dan heb je gewoon geen plaats meer om te eten en moet je constant naar het toilet. Maar dat zie ik dan wel weer, dat is nog ver weg...  :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3035072
koekje schreef: Nog een keer gefeliciteerd!

Ik kan niet meepraten over misselijkheid, ik heb dat totaal niet gehad. Wel vrij snel last van maagzuur, maar dat kwam door het enorme formaat buik in combinatie met stuitligging (hoofd in mn maag). Bij mij smaakte alles zoooo geweldig lekker. Vooral worstenbroodjes.

Er staat me iets van bij dat je als zwangere juist behoefte/nood aan koolhydraten hebt. Zwangere honden geven we immers ook koolhydraten extra bij.
Wees niet bang om te verdikken, je hebt dat nodig, ook voor je baby.
Ik had geregeld behoefte aan koolhydraten van de MacDonalds  :biggrin2:
Maar geven ze honden niet enkel op het eind van de zwangerschap koolhydraten bij?
McDonalds zijn we nog niet geweest, bedankt voor de tip  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door