Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3034453
Heeeeeel erg leuk!! Is nog wat voor hier :) echt onwijs leuk.

Ik zeg met de kleuren.. Niks meer aan doen. Vind het erg leuk. Ook met de kleuren op de bank :)
Door millyckk
#3034493
Dank jullie wel! En ik vind de kleuren zelf ook gaaf hoor, maar ik bedoelde meer dat dit natuurlijk wel erg smaakgevoelig is , afhankelijk van de rest van je inrichting. ;)
Door Ruisje
#3034507
Ik heb zulke zelfmaakkleden al eens op Pinterest voorbij zien komen. Ik vind die van jouw erg mooi geworden! En inderdaad superhandig bij 'ongelukjes'! ;)
Door millyckk
#3034512
Geen idee wat Pinterest is maar er zullen er vast ooit meer op het idee zijn gekomen denk ik ;) Deze is een voortborduursel van een kleed wat ik ooit 30 jaar geleden van stukken gewoon vloerkleed maakte, alleen zijn de kleuren en vorm anders. Ik ga even kijken of ik daar nog een fotootje van heb!

Edit: heb ik wel,maar niet digitaal natuurlijk :doh: Was destijds een lap jute met daarop stukken gelijmd, was geen succes want dat laat na een tijdje los.
Laatst gewijzigd door millyckk op vr 05 dec 2014, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3034618
Wat ontzettend leuk! Wij hebben vloertegels als vloerbedekking en hebben met paars twee "kleden" gemaakt. Maar dit is een heel stuk creatiever, mooi hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door