Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3033725
Kim_S schreef: Spannend Nynke!!!

Ik zit in de trein. Ga bij mijn ouders slapen zodat ik morgenvroeg niet zoveel reistijd heb naar mijn assessment.
Dochters waren verdrietig toen ik ging... :(
Morgenavond ben ik gelukkig alweer terug, ik vind er niks aan zo in mijn uppie  :-\
Heel veel succes morgen!
Ik vind het in mijn uppie ook niets aan (ben al 2 keer alleen naar mijn ouders geweest omdat we geen oppas voor Mowgli hadden).
hannabelgje schreef: Vanavond bij Jip geweest. Hij was weer blij om me te zien. Morgenvroeg weer een sollicitatiegesprek. Pfff
Heel veel succes morgen. Ik duim voor je!

Ik heb a.s. woensdag mijn eerste sollicitatiegesprek. Ik denk dat het niets wordt, omdat ze in ploegendienst werken en er dus ook nachtdiensten zijn bleek uit het telefoontje wat ik vandaag kreeg. Ik ben bereid 's avonds tot 21u. te werken, maar niet in de nacht. Het moet wel leuk blijven en goed te combineren zijn met mijn studie. Maar 't is een groot bedrijf met veel klanten, dus misschien hebben ze een ander project waar ik "op gezet" kan worden.
Gebruikersavatar
Door kira
#3033727
De hele week al heel veel gewerkt en nu heb ik weekend gevoel. Bedenk me alleen net dat het pas donderdag is en ik morgen dus ook nog moet werken. Morgen heeft Bronneke weer controle, kan helaas niet mee, wel jammer, want we moeten duidelijke instructie krijgen over wat Bronneke mag en niet mag.

Succes voor de sollicitanten.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3033841
kira schreef: De hele week al heel veel gewerkt en nu heb ik weekend gevoel. Bedenk me alleen net dat het pas donderdag is en ik morgen dus ook nog moet werken. Morgen heeft Bronneke weer controle, kan helaas niet mee, wel jammer, want we moeten duidelijke instructie krijgen over wat Bronneke mag en niet mag.

Succes voor de sollicitanten.
Misschien kan iemand anders mee gaan?
2 horen meer dan 1.
Gebruikersavatar
Door Riek
#3033842
Mowgli schreef: Heel veel succes morgen!
Ik vind het in mijn uppie ook niets aan (ben al 2 keer alleen naar mijn ouders geweest omdat we geen oppas voor Mowgli hadden).
Heel veel succes morgen. Ik duim voor je!

Ik heb a.s. woensdag mijn eerste sollicitatiegesprek. Ik denk dat het niets wordt, omdat ze in ploegendienst werken en er dus ook nachtdiensten zijn bleek uit het telefoontje wat ik vandaag kreeg. Ik ben bereid 's avonds tot 21u. te werken, maar niet in de nacht. Het moet wel leuk blijven en goed te combineren zijn met mijn studie. Maar 't is een groot bedrijf met veel klanten, dus misschien hebben ze een ander project waar ik "op gezet" kan worden.
Ook alvast succes.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3033856
Succes Kim! Je kan het!

Hier startklaar voor mijn werk, ik begin eerder zodat ik eerder weg kan voor pakjesavond. Alle pakjes staan klaar, we moeten alleen de vis nog vangen vanmiddag. Nu eerst nog heel even oefenen met Oscar.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3033885
Veel succes voor de sollicitanten vandaag!

Hier nette kleren bij elkaar gezocht om vanmiddag aan te trekken naar diploma uitreiking. Nu mijzelf er zo eerst nog toe zetten om naar mijn bijbaantje te gaan (oftewel clubgebouw roeivereniging schoonmaken). Benieuwd hoe snel ze daar een vervanger voor mij zullen hebben..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door