Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#3033186
Ik koop ze bij Puresoap, en dan is de Enchanted Forest bij mij favoriet. En de Angel Wings vind ik ook heerlijk. Trouwens...ook de Spicy pear is heerlijk...
Maar ik maak ze ook zelf met een pretpakket flakes eco soywax en losse olie. Het proces is supersimpel. Het enige wat je nodig hebt is een oude pan, de wax en de geur. Kleurtjes zijn leuk maar geen must, en vormpjes heeft de Ikea (ijsblokjesvorm met ronde vorm die makkelijk uitdrukt)
Ik heb net een halve liter olie gekocht in een favo geurtje. Voorlopig red ik me wel. :P
Door eelke
#3033199
-Saskia- schreef: ::) ga niet, ik herhaal niet, naar tuincentrum Ockenburgh in Den Haag.
ja nu ben ik nieuwsgierig!


Ik bij de intratuin. En laatst nog ergens anders. V&D dacht ik.
Gebruikersavatar
Door nova
#3033730
Nicky en Pip schreef: Ik heb ze laatst bij de Xenos vandaan.

Mintgroen voor bij het interieur, gelukkig was de geur ook lekker  ::)
Maar dan heb je niet de echte Cents  ;) heb ook wel eens van xenos gehad ,  ze hebben een breuklijn en  een golfjes rand he?
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3033744
nova schreef: Maar dan heb je niet de echte Cents  ;) heb ook wel eens van xenos gehad ,  ze hebben een breuklijn en  een golfjes rand he?
Wij hebben laatst een branddingetje gehad van creascents met chips erbij. Maar die zijn volgens mij een soort bloemvorm. Die branden niet echt op ofzo, ze houden gewoon op met ruiken lijkt het wel *deceptie*
Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#3033946
nova schreef: Maar dan heb je niet de echte Cents  ;) heb ook wel eens van xenos gehad ,  ze hebben een breuklijn en  een golfjes rand he?
Nee das waar  :biggrin2:

Die ik heb zitten in een plastic verpakking als een soort schapenvetblokjes. Deze houden ook op met geuren ipv dat ze echt opbranden.
Ik ga vanavond maar weer eens de 'echte' er in doen  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door