Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3032411
Hier al jaren nylabone. Als je de juiste koopt voor je type hond krijgen ze er weinig vanaf. Dat beetje wat er af komt dat neem ik voor lief als ik het opweeg tegen het plezier wat ze er aan beleven.
Gebruikersavatar
Door winni
#3032426
Nadia schreef: Hier al jaren nylabone. Als je de juiste koopt voor je type hond krijgen ze er weinig vanaf. Dat beetje wat er af komt dat neem ik voor lief als ik het opweeg tegen het plezier wat ze er aan beleven.
Precies! hier hetzelfde als bij Nadia.
En ik heb ze nog nooit met een toegevoegd smaakje gehad.
Door Aprilsnow
#3032428
Wij hebben er ook 1 gekocht maar Tammo werd er een beetje hyper/gefrustreerd van omdat hij kan kauwen wat hij wil maar er niets 'vanaf' komt. Voorlopig hebben we hem dus maar weer aan de kant gelegd tot hij wat ouder is  ::)
Door Laura2004
#3032445
Hier had ik die van formaat kalkoendrumstick, heel groot en zwaar en Ziggy heeft hem nooit kapot gekregen, maar de podenco van een vriendin had binnen een half uur het dunste uiteinde eraf gevreten. Ik had volgens mij de grootste maat.
Gebruikersavatar
Door renate1982
#3032548
Hier ook alleen maar nylabones (oke en een hertengewei) ze liggen hier door het huis in verschillende soorten en maten, sommigen heb ik al jaren. Elke dag word er op diversen fanatiek geknaagd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door