Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3032033
Dank je, Prudence pakte vanmorgen meteen haar piep, want ze heeft nu een rivaal erbij. Dan moet je natuurlijk alles even aanpiepen haha.. Ook staat ze weer bij het eten te wachten, dat deed ze niet meer. Want er stond verder niemand te wachten, maar nu komen ze allemaal weer kijken en wachten op het eten. De kleine uk ergens in een hoekie waar ze veilig staat, want Prudence en eten is gevaarlijk :) De rest gaat er dan leuk aan de andere kant van de keuken staan, maar ze staan er weer!

En ach die kleine krijgt echt niet genoeg eten hier hoor! Ze wilde de kaas van mijn beschuitje jatten. Ze had de punt al in de bek toen ik mij omdraaide. Heb me toch even gemopperd, gelukkig liet ze het liggen :)
kiara schreef: Ronduit prachtig  ;)
En wat knapt prudence op, dat hoor je vaker he jong grut erbij
Jij kan je tv er wel uit gooien je heb live tv ! Veel mooier
En nogmaals wat is ze prachtig van kleur
#3032485
Ja echt wel, geluk zit in een klein hondje. Nooit verwacht dat er ooit nog eentje bij zou komen. En als je haar aan de lijn ziet lopen in het bos, ze loopt echt heel hard. En de beide zusjes proberen haar dan bij te houden. Phoebe is er met het lopen op vooruit gegaan. Prudence qua spelen, maar zij was vandaag wat moe en moest even in de doggyride, haar mams warm houden :) Whisper gaat helaas niet zo snel meer, dus dat wordt stukje snel lopen, wachten, weer een stukje snel lopen en dan weer wachten :)
Neally schreef: Oh wat gaaf. Met zijn allen dikke pret.
Zo kort in huis en zo er bij horend.  :-* :-*
Geluk zit in n klein hondje.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door