Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3062872
Angelique schreef: Ik wil ook een magimix, maar die blender e.d. willen maar niet "zomaar" kapot gaan  :(
Heb ik nou helemaal geen moeite mee, inmiddels 3 blenders en 2 mixers/hakkers kapot gedraaid  :biggrin2:
Door fransbulletje
#3062874
Ik heb de voor de Magimix gekozen ipv de KitchenAid omdat hier ook een BlenderMix en SmoothieMix-kit bij zit.
Zo hoef ik geen aparte blender om smoothie's mee te maken.
En met alle positieve / enthousiaste ervaringen, ook hier op BP, hoop ik de juiste keus te hebben gemaakt.
Morgen wordt hij bezorgd, ben heel benieuwd  :D
Laatst gewijzigd door fransbulletje op za 24 jan 2015, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
#3063091
De Magimix werd net bezorgd, super service van Coolblue!
Wat een prachtige keukenmachine, wel wat extra kastruimte nodig voor alle bijbehorende onderdelen  :biggrin2:
Nu het boekje maar eens bestuderen en de recepten.
Blij mee!!
Gebruikersavatar
Door Berna
#3063328
MargaS schreef: Iemand ervaring met de Bosch Mum type 5?
Die is het voor ons geworden... super ding. Vriendlief is er onwijs blij mee. Nog gevraagd of ie niet liever de kitchen aid wilde. Maar nee.. die vond ie er wel leuk uit zien en verder niet.. pfieww

We hebben bij de Bosch MUM oa een gehaktmolen. Niet geschikt voor botten ofzo. Maar wel voor ander vlees.

Via CoolBlue besteld in ieder geval.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3063339
Berna schreef: Die is het voor ons geworden... super ding. Vriendlief is er onwijs blij mee. Nog gevraagd of ie niet liever de kitchen aid wilde. Maar nee.. die vond ie er wel leuk uit zien en verder niet.. pfieww

We hebben bij de Bosch MUM oa een gehaktmolen. Niet geschikt voor botten ofzo. Maar wel voor ander vlees.

Via CoolBlue besteld in ieder geval.
OK, dankjewel. Denk dat ik hem ook ga bestellen ;)
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3068554
MargaS schreef: OK, dankjewel. Denk dat ik hem ook ga bestellen ;)
Inmiddels de Bosch ook hier volop in bedrijf. Super ding.
Door fransbulletje
#3068643
De magimix draait super!
Dagelijks maak ik er groene smoothie's mee, ideaal!
Inmiddels 2 x brood gebakken want kneden doet hij geweldig.
Koekjesdeeg gemaakt en cakebeslag, wat een makkie.
Komend weekend vlaai bakken  :D

Er is maar 1 nadeel....de afwas  :biggrin2:
Door Mowgli
#3068647
fransbulletje schreef: Er is maar 1 nadeel....de afwas  :biggrin2:
+1
Ik ben ook erg blij met mijn "kneedmachine". Vanavond nog een brood gebakken. Ik gebruik trouwens het grote hakmes om te kneden, omdat het plastic "kneedmes" niet helemaal tot aan de zijkant van de grote kom komt, waardoor het meel aan de randen niety goed door het deeg wordt gemengd.
Door fransbulletje
#3068652
Mowgli schreef: +1
Ik ben ook erg blij met mijn "kneedmachine". Vanavond nog een brood gebakken. Ik gebruik trouwens het grote hakmes om te kneden, omdat het plastic "kneedmes" niet helemaal tot aan de zijkant van de grote kom komt, waardoor het meel aan de randen niety goed door het deeg wordt gemengd.
Bedankt voor de tip!
Ik heb nu het deeg gekneed in de bijgeleverde bakkit maar vond deze wat klein.
Was dus van plan om het gewoon in de grote kom te gaan kneden en kan ik daar vast rekening mee houden.
Door El_Kato
#3068771
Hahahahaha ik vind de afwas van de Magimix alleen vervelend omdat hij zo snel klaar is met wat hij moet doen  ;D Dat ding staat een paar seconden te hakken of wat dan ook en ik ben 10 minuten bezig om het weer schoon te krijgen. Staat natuurlijk niet verhouding tot de tijd die ik kwijt was geweest als ik alles zelf had moeten doen  ;)

Zal ook weer eens een brood bakken. Toen ik hem net had heb ik idd een paar keer met de bakkit een brood gebakken maar dat is weer een uit mijn systeem ofzo.. vond het wel lekker. Kan me dit weekend wel weer eens uitleven  :D
Door fransbulletje
#3068791
evenstar schreef: De Magimix is de enige keukenmachine die 10 jaar garantie geeft op de motor.
20 jaar!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door