Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3028684
Zij kwam een paar weken terug langs in mijn droom om te vertellen dat ze gered moest worden! In een echte droom dus! Ik wist toen echt niet wat ik met die droom moest. Ik droomde over 3 blue merle shelties, eentje liep bij mij rond, eentje stapte het water in en ging op de bodem liggen slapen, deze heb ik dus in mijn droom moeten redden, van de bodem van het zwembad. Dat was best spooky. De derde sheltie die stond aan de overkant van het zwembad, ik riep haar en ze kwam dwars door het zwembad heen en sprong bij mij in mijn armen.

Toen kwam er vrijdag een berichtje voor de zoveelste keer voorbij, herplaats shelties. Ik had die connectie nog lang niet gelegd met die droom. Maar zaterdag was ik toch nieuwsgierig geworden, maar ik was bang dat ze er al niet meer waren. 1 jaar oud en klaar voor de fok, die zijn er niet zo lang. Maar ze was er nog. Zondag morgen was ik bij een Lezing over DM, ging mijn mobieltje steeds af, of ik ze nog wou. Natuurlijk, als ze er nog is. Dan wil ik kijken of het klikt, dat was mijn idee. 's Middags zou ik de opvang mailen, dat heb ik gedaan. Wat heen en weer gemaild, 's avonds een afspraak gemaakt voor Dinsdag in België.

Ik kwam binnenlopen en binnen een minuut (was 1 streep toen ze haar in de kamer zette) dat ze bij mij op schoot zat, ze rolde zich op en ging slapen. Ze was eindelijk bij mij. Af en toe werd ze door de kinderen van mijn schoot gehaald, maar ze kwam meteen weer terug en ging weer opgerold op mijn schoot liggen. De opvang mevrouw kwam terug lopen en vroeg waar Quira was, toen keek ze rond en zei. Oh ze ligt al bij je op schoot! Ze vertelde mij dat er veel mensen waren geweest die totaal niet geschikt waren, en ook mensen waar ze helemaal niet naar omgekeken heeft. Maar bij mij lag ze dus direct op schoot.

Het was al helemaal in kannen en kruiken dat ze voor mij bestemd was. Ook van die opvang uit. Dus we hebben haar meegenomen. Meteen de fokker gemaild, dat Quira nu bij ons zat. Hij was enorm blij dat Quira nu weer boven water was. Die mensen waar hij ze aan verkocht had, hadden nooit weer wat van hen laten horen.

Tja, wat doe je als zo'n hummeltje voorbij komt in je droom en om hulp vraagt? Dan ga je ze halen.

Er zit nog een reutje in de opvang. Dat was de bm sheltie in mijn droom die op de bodem van het zwembad ging liggen slapen :(

Anne in Duitsland schreef: Ooo, zo'n schoen wil ik ook! Wat een dotje! Dat koppie ook: kiekeboe!  ;D Kwam ze helemaal als verrassing, of had je al een keer hardop gedroomd over een nieuw hondje? Wat ontzettend leuk! Herplaatsertje blijkbaar, wat heerlijk dat ze bij jou mag komen wonen. Veel geluk met elkaar!
#3028694
charmed schreef: Zij kwam een paar weken terug langs in mijn droom om te vertellen dat ze gered moest worden! In een echte droom dus! Ik wist toen echt niet wat ik met die droom moest. Ik droomde over 3 blue merle shelties, eentje liep bij mij rond, eentje stapte het water in en ging op de bodem liggen slapen, deze heb ik dus in mijn droom moeten redden, van de bodem van het zwembad. Dat was best spooky. De derde sheltie die stond aan de overkant van het zwembad, ik riep haar en ze kwam dwars door het zwembad heen en sprong bij mij in mijn armen.

Toen kwam er vrijdag een berichtje voor de zoveelste keer voorbij, herplaats shelties. Ik had die connectie nog lang niet gelegd met die droom. Maar zaterdag was ik toch nieuwsgierig geworden, maar ik was bang dat ze er al niet meer waren. 1 jaar oud en klaar voor de fok, die zijn er niet zo lang. Maar ze was er nog. Zondag morgen was ik bij een Lezing over DM, ging mijn mobieltje steeds af, of ik ze nog wou. Natuurlijk, als ze er nog is. Dan wil ik kijken of het klikt, dat was mijn idee. 's Middags zou ik de opvang mailen, dat heb ik gedaan. Wat heen en weer gemaild, 's avonds een afspraak gemaakt voor Dinsdag in België.

Ik kwam binnenlopen en binnen een minuut (was 1 streep toen ze haar in de kamer zette) dat ze bij mij op schoot zat, ze rolde zich op en ging slapen. Ze was eindelijk bij mij. Af en toe werd ze door de kinderen van mijn schoot gehaald, maar ze kwam meteen weer terug en ging weer opgerold op mijn schoot liggen. De opvang mevrouw kwam terug lopen en vroeg waar Quira was, toen keek ze rond en zei. Oh ze ligt al bij je op schoot! Ze vertelde mij dat er veel mensen waren geweest die totaal niet geschikt waren, en ook mensen waar ze helemaal niet naar omgekeken heeft. Maar bij mij lag ze dus direct op schoot.

Het was al helemaal in kannen en kruiken dat ze voor mij bestemd was. Ook van die opvang uit. Dus we hebben haar meegenomen. Meteen de fokker gemaild, dat Quira nu bij ons zat. Hij was enorm blij dat Quira nu weer boven water was. Die mensen waar hij ze aan verkocht had, hadden nooit weer wat van hen laten horen.

Tja, wat doe je als zo'n hummeltje voorbij komt in je droom en om hulp vraagt? Dan ga je ze halen.

Er zit nog een reutje in de opvang. Dat was de bm sheltie in mijn droom die op de bodem van het zwembad ging liggen slapen :(
Als ik het goed begrepen heb, redde jij die ook in je droom... :whistle: :biggrin2:

Maar jeetje, wat een bijzonder verhaal! Prachtig toch, hoe sommige dieren hun baasjes zelf uitzoeken. :-*
#3028705
Ja daar zat ik net ook over na te denken, maar deze wilde niets van me weten, na het redden ging die weer weg. En reuen en Prudence dat gaat echt niet samen, Prudence zou niets van hem heel laten :(

Zolang die niet geadopteerd wordt, blijft hij daar in opvang zitten. dus hij gaat niet terug naar waar hij vandaan kwam.

Ja heel bijzonder. Mijn eerste sheltie ooit zat ook op mij te wachten, die had zoiets van héhé ben je daar nu eindelijk! Maar daar heb ik nooit over gedroomd. Maar het komt ook vanzelf dan goed! Je komt uiteindelijk dan toch bij elkaar!
Anne in Duitsland schreef: Als ik het goed begrepen heb, redde jij die ook in je droom... :whistle: :biggrin2:

Maar jeetje, wat een bijzonder verhaal! Prachtig toch, hoe sommige dieren hun baasjes zelf uitzoeken. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door