Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3026110
marjan23 schreef: Dank allen  :D

Hij is absoluut niet op zijn pootjes terecht gekomen, wel op zijn zijkant daarna ging het kunstje nog een paar keer door  :-X  ;D
De foto vind ik prachtig!


Maar... de border collie van vrienden van ons haalde ook graag zulke capriolen uit en is een keer verkeerd geland en daarna heeft hij nooit meer normaal gelopen  :'(
Door marjan23
#3026114
Borke schreef: De foto vind ik prachtig!


Maar... de border collie van vrienden van ons haalde ook graag zulke capriolen uit en is een keer verkeerd geland en daarna heeft hij nooit meer normaal gelopen  :'(
Daarom is in de lucht springen hier ook geen activiteit die dagelijks gebeurt maar zo nu en dan. Cane Corso's zijn sterk en niet snel onder de indruk en natuurlijk moet ik ze hier en daar afremmen maar het is onmogelijk om elke beweging die ze willen maken te controleren
Door Borke
#3026117
marjan23 schreef: Daarom is in de lucht springen hier ook geen activiteit die dagelijks gebeurt maar zo nu en dan. Cane Corso's zijn sterk en niet snel onder de indruk en natuurlijk moet ik ze hier en daar afremmen maar het is onmogelijk om elke beweging die ze willen maken te controleren
Ik begrijp het, maar ik heb het verdriet van nabij meegemaakt van baasjes en hond en zij hadden er niet bij stilgestaan, totdat het te laat was.
Door Borke
#3026441
Kaela schreef: Prachtig! Heel mooi! (al baal ik zelf altijd als pielemans altijd zo aanwezig is op foto's  ;D)
Bij deze foto vind ik dat juist wel functioneel om te zien hoe hij op de foto 'staat'  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door