Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3024260
Misschien iemand die boos is op 1 van jullie over iets heel anders dan de honden? En hoe kan je iemand raken, ja te klagen over zijn/haar honden, lekker anoniem, en jij gaat piekeren, misschien zelfs wel andere plek zoeken om te lopen.

(sorry moest wel hard lachen om te topic titel, rare mensen, tja dat heb je in de stad waar we wonen he  ;D ;D)
Door M@rina
#3024262
@ pearlofpassion, volgens mij begrijp jet het niet helemaal.
De wijkagent heeft de straatnaam genoemd waar wij wonen en dat het ging om iemand uit die straat met 2 honden, wij zijn de enige in deze straat (met slechts 1 appartementencomplex) met 2 honden. De klacht was tegen iemand in onze straat met 2 honden, wij dus.

Onze straat is een pad naar de appartementen, we wandelen dus voornamelijk door andere straten. Teun blaft niet tegen de honden bij ons in de straat, dat zijn twee teefjes waar hij graag mee speelt. Verder nog met een twee andere honden uit de buurt die los lopen, ook twee hele lieve honden die geen vlieg kwaad doen.
Honden die ik herken waarbij ik weet dat Teun gaat blaffen die ontwijk ik, hij mag niet bij ze in de buurt komen, ik steek desnoods de straat over.
Door M@rina
#3024294
Extreme schreef: Misschien iemand die boos is op 1 van jullie over iets heel anders dan de honden? En hoe kan je iemand raken, ja te klagen over zijn/haar honden, lekker anoniem, en jij gaat piekeren, misschien zelfs wel andere plek zoeken om te lopen.

(sorry moest wel hard lachen om te topic titel, rare mensen, tja dat heb je in de stad waar we wonen he  ;D ;D)
Mafketels :crazy2:

Andere plek zoeken om te lopen??  No way, ze kunnen het vergeten.  We lopen gewoon door de wijk, met aangelijnde honden, stoere wijkagent de daar wat van kan zeggen...

Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten of iemand iets anders tegen ons kan hebben... Het is een vrij anonieme buurt waarin ieder zijn eigen leven leeft, weinig interactie, behalve dan met een paar hondenbezitters uit de wijk.
Door El_Kato
#3024361
Stom is dat he.. vorig jaar liepen mijn vriend en ik in de zomer regelmatig met 2 van onze honden in een nabijgelegen park om ze daar te laten zwemmen. Normaal komen we weinig in dat park omdat het er (te) druk met honden en mensen is. Toen ik er een keer alleen liep met 1 van onze honden raakte ik aan de praat met iemand die me waarschuwde voor 2 mensen die met 2 honden liepen die levensgevaarlijk waren en naar alles en iedereen uitvielen. Ze beschreef precies ons en onze honden en dat ze ook altijd met 2 mensen uitgelaten werden en ze kwamen nog niet zo lang in het park........  :-X

Het is nog best een tijdje in mijn hoofd blijven zitten ondanks dat ik weet dat onze honden goed luisteren, zich weinig met andere honden bemoeien en dat wij altijd alert zijn op mogelijk uitval gedrag. Ik zal niet zeggen dat er nooit gesnapt wordt maar dat is zeker geen standaard gedrag wat we elke wandeling tegen komen. Heb toen voor mezelf besloten dat ik me er niet door aangesproken voelde omdat wij en onze honden gewoon niet aan die beschrijving voldoen. Was overigens wel weer een bevestiging waarom we weinig in dat park komen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door