Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3023422
Omdat ik thuis zit met een bijna bloedvergiftiging en daarvoor zware ab slik wil ik probiotica gebruiken.
Maar mag dit tijdens de kuur en zo ja hoe? Ik lees er veel tegenstrijdige berichten over. In Duitsland krijg je vaak probiotica al mee ook tegen de veel bekende diarree bijwerking van ab.

Ik hoor jullie graag!!
#3023969
Irish schreef: Omdat ik thuis zit met een bijna bloedvergiftiging en daarvoor zware ab slik wil ik probiotica gebruiken.
Maar mag dit tijdens de kuur en zo ja hoe? Ik lees er veel tegenstrijdige berichten over. In Duitsland krijg je vaak probiotica al mee ook tegen de veel bekende diarree bijwerking van ab.

Ik hoor jullie graag!!
Holypenoly! Hoe kom je daar nou toch aan?!?!

Je kunt probiotica prima innemen met AB. De bijwerkingen zijn dan vaak wat minder. En dan na de AB kuur doorgaan zodat je darmflora weer kan herstellen.

Beterschap!
#3024096
Lizzy schreef: Holypenoly! Hoe kom je daar nou toch aan?!?!

Je kunt probiotica prima innemen met AB. De bijwerkingen zijn dan vaak wat minder. En dan na de AB kuur doorgaan zodat je darmflora weer kan herstellen.

Beterschap!
Wat begon met een blaar is een heuze bac. infectie geworden op mijn voet. Ik had in het begin zo iets van ja daaag ik ga niet voor een ontstoken wond naar de ha, maar de pijn was zo erg dat ik niet meer op de poot kon staan, wondranden werden zwart... De pijn straalde ook helemaal door naar kuit en zelfs knie. ha was heel erg stellig en moet morgen terug voor controle. Toen de assistente over mijn lymfebaan aaide zat ik tegen het plafond.. Dus toch maar goed dat ik naar de ha was geweest  :-X Als ik later was geweest was het ws ziekenhuis geworden.
#3024102
Irish schreef: Wat begon met een blaar is een heuze bac. infectie geworden op mijn voet. Ik had in het begin zo iets van ja daaag ik ga niet voor een ontstoken wond naar de ha, maar de pijn was zo erg dat ik niet meer op de poot kon staan, wondranden werden zwart... De pijn straalde ook helemaal door naar kuit en zelfs knie. ha was heel erg stellig en moet morgen terug voor controle. Toen de assistente over mijn lymfebaan aaide zat ik tegen het plafond.. Dus toch maar goed dat ik naar de ha was geweest  :-X Als ik later was geweest was het ws ziekenhuis geworden.
:-X :-X
Heftig! Ik ben blij dat je net op tijd gegaan bent!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door