Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3033906
Ja ik ben echt heel erg gesteld op zijn karakter. Het is zo'n lieve, rustige, makkelijke reu. Saar is ook een schat maar soms best druk en een enorme clown, er mag best iets van Mees in de genen van de pups komen  :D.
Saartje is trouwens een stuk rustiger nu... Gisteren wilde ze in ene mee naar de woonkamer 's avonds om op de bank te tukken. Dat is zeker een jaar niet gebeurt...  ::) Maar ja, het is algemeen bekend dat we die dames het liefst drachtig kijken natuurlijk dus ik hecht er maar niet te veel waarde aan. De echo staat gepland voor 29 december.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3035866
Oooh, spannend.. Lijkt me wel lastig, want je wil je er niet op verheugen om teleurstelling te voorkomen, maar al het kleine zet je toch aan het denken.. Zou het....?  :D ::)
Door Jantina
#3044902
Oef wat is dat toch naar, het niet willen eten  :-\. Ze zit nu tussen de 3e en 4e week dus het zou het een goed teken kunnen zijn maar ik word er altijd helemaal kriegel van...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door