Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3022490
Onze inmiddels overleden oude haremsjeik nam op oudere leeftijd nog graag een duik
Er in duiken ging prima , maar opa had een voorkeur voor kleine slootjes en hoge berm
Maar eruit komen  :biggrin2: Hellup me dan toch , het lukt echt niet hoor
Soms moest ik zelf het slootje in om opa te helpen .

En vanmorgen mocht ik weer eens de sloot in . De oude tang was zo razend op een reiger , trok een sprintje en kwam in de sloot terecht .
Jaren geleden , ze was geloof ik een jaar of 10 , heeft ze dat voor het laatst gedaan . Dus ik verwacht eigenlijk helemaal niet(meer) dat opoe dat (nog) doet  :biggrin2:
Ze gaat eigenlijk alleen nog in het water als ze voelt , hmm dat is aangenaam .
Na de wilde actie was opoe natuurlijk heul zielig , hellup . Dus daar ga je dan maar weer , lekker de sloot in .
Ik heb haar gelijk maar in de opoemobiel gezet , en naar huis . eenmaal binnen opoe in een grote handdoek en naar boven . Lekker samen onder de warme douche  :biggrin2:
En ..... oma dus toch maar weer scherp in de gaten houden als er ""stoute reigers "" zijn
Door monster
#3023199
Dribbel had laatst ook zo'n bui. Hij dook zo het meertje in, ook nog tussen de bramenstruiken. mijn man in het water, kon dribbel de achterpoten niet meer gebruiken door de kou. Wat een ellende voor ie in de auto zat. Ik leef met je mee.
Door smulpaap
#3023207
monster schreef: Dribbel had laatst ook zo'n bui. Hij dook zo het meertje in, ook nog tussen de bramenstruiken. mijn man in het water, kon dribbel de achterpoten niet meer gebruiken door de kou. Wat een ellende voor ie in de auto zat. Ik leef met je mee.


Oh jee ook al  :biggrin2: Ja dat water is best al koud hoor , en zeker voor oude bessen . En je schrikt je dan nog dood ook als de achterpoten weigeren
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door