Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3025177
Anne in Duitsland schreef: Ja, ik moet iedere keer even alle kranen langs om te controleren of er nog wat uit komt! ::) :biggrin2: Zo mooi! Vanavond geen televisie kijken, ik ga met een stoel voor een kraan zitten! ;D
Weer nieuw entertainment voor op de vakantie-lijst  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3025201
Kim_S schreef: Weer nieuw entertainment voor op de vakantie-lijst  :biggrin2:
Jaaa! ;D Grasmaaien, wespennesten verdelgen, kijken hoe het gras weer teruggroeit, en nu ook: water uit de kraan zien komen!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3025203
Anne in Duitsland schreef: Jaaa! ;D Grasmaaien, wespennesten verdelgen, kijken hoe het gras weer teruggroeit, en nu ook: water uit de kraan zien komen!
En we kunnen "afdalen in de waterput-kelder" van het lijstje schrappen  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3025207
Kim_S schreef: En we kunnen "afdalen in de waterput-kelder" van het lijstje schrappen  :biggrin2:
Puur voor entertainment mag dat wel, hoor!  ;D Bovendien laten we de buitenkraan daarop aangesloten blijven, dus met een beetje geluk hen je toch nog pech.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3025208
Anne in Duitsland schreef: Puur voor entertainment mag dat wel, hoor!  ;D Bovendien laten we de buitenkraan daarop aangesloten blijven, dus met een beetje geluk hen je toch nog pech.  :biggrin2:
We hangen de tuinslang wel aan de binnenkraan  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3025212
Kim_S schreef: We hangen de tuinslang wel aan de binnenkraan  :biggrin2:
Da's wel heel veel entertainment voor 1 vakantie, vind je niet?  :biggrin2:*rekent snel uit wat ze daarvoor op de factuur kan zetten*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3025213
Anne in Duitsland schreef: Da's wel heel veel entertainment voor 1 vakantie, vind je niet?  :biggrin2:*rekent snel uit wat ze daarvoor op de factuur kan zetten*
Nou dat zijn toch al gauw 2 Roodkapjes  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3025230
Anne in Duitsland schreef: Tweede wasje draait. Straks dweilen! :groupwave2: ::)
:D :D :D :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3025233
Kim_S schreef: :D :D :D :biggrin2:
Waar een mens zich allemaal op kan verheugen... ::) :D Het is nog wel even vreemd hoor, ik was er zo aan gewend mijn handen boven een teiltje te wassen zodat ik het opgevangen water (voor zover er iets uit de kraan kwam) kon gebruiken om het toilet door te spoelen, en om na het afwassen het water in een emmer over te gieten en dat voor het toilet te gebruiken, dat soort dingen. Water uit de kraan is een fijn ding!
Door Anne in Zweden
#3025306
Het water is in ieder geval superzacht! De was voelt aan alsof ik wasverzachter heb gebruikt, en is ook superschoon (heb dezelfde hoeveelheid wasmiddel gebruikt als eerder). Aah, me happy!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door