Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3022021
Hier ook de scheerwollen dekbedden van de Aldi!
Hele fijne en goede kwaliteit.
Mijn lief slaapt graag onder de beide seizoenen zeg maar,en dan is het best wel zwaar om er een schone hoes omheen te doen.
Maar hij helpt er altijd even mee!  :D

Tip; ook de bijpassende wollen hoofdkussen zijn heel goed!
Gebruikersavatar
Door nova
#3022028
Lizzy schreef: Wij hebben een dekbed van Texeler en dat bevalt geweldig. Dat ding is al zo oud, ik durf niet eens te vertellen hoe oud :biggrin2:
Hebben we die dekbedden niet samen gekocht?  :biggrin2:
Texeler zegt me heel veel in deze  en ook de leeftijd    :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3022060
Wij hebben er eentje bij de Ikea gekocht. Is weliswaar synthetisch, maar heerlijk zacht en soepel. Ik ben altijd dons gewend geweest en kreeg het onder andere dekbedden gauw koud, omdat die wat stijver zijn en niet zo goed aansluiten.
Wilde echter geen dons meer, toen ik erachter kwam hoe die worden gemaakt!
Wol lijkt me ook heerlijk, maar ik denk dat ik die wat zwaar vind.
Ik moest er wel in de breedte een stuk vanaf knippen  :(. Hij paste nl. niet in de hoezen die ik heb van 1.40 breed. (Was 10 cm breder)
Door - pien -
#3022088
Wij hadden eerst een Aldi-dekbed van wol, beviel prima! Als het niet zo koud was éen deel, en 's winters twee delen.
Sinds een jaar of drie hebben we een 4seizoenen Texels dekbed, tot nu toe hebben we genoeg gehad aan het voorjaarsdeel, meneer pien is ook wel een enorme kachel moet ik zeggen  ;D
In een ver verleden had ik een synthetisch dekbed, wol vind ik prettiger voelen omdat het wat zwaarder is. 
Door Lizzy
#3022137
nova schreef: Hebben we die dekbedden niet samen gekocht?  :biggrin2:
Texeler zegt me heel veel in deze  en ook de leeftijd    :biggrin2:
Durf jij dan te vertellen hoe oud die van jou is?  :biggrin2:
Door Ruisje
#3022161
Hier ook een heerlijke wollen! Is zwaarder dan dons en syntetisch, maar dat vinden we wel lekker. Wij zijn uit de tijd dat we thuis nog onder lakens met een echte wollen deken sliepen. ;)
Door tt-tjes
#3022180
Hier ook wollen seizoens dekbedden gekocht tijdens een vakantie op texel. Ook meteen wollen kussens. Ik wil nooit anders meer.
Hubie slaapt in de winter onder het dubbele, ik kom niet verder dan het herfst dekbed. Is warm genoeg.
Door fransbulletje
#3022183
Wij slapen al jaren onder een Texels dekbed, heerlijk warm en helemaal niet zwaar.
Door Leonike
#3022274
Hier vorig jaar de wollen van de Aldi gekocht.
Heerlijk. Ik wil nooit meer anders.
Nu ligt het zomerdeel er nog op.

Woensdag ga ik de onderdeken bijkopen.
+ een onderdeken en dekbed voor de kleine meid.
(ze heeft nu een wollen deken in het ledikant, bevalt ook prima).

In de zomer vind ik het zomerdeel trouwens te warm. Ik heb nog een heel dun katoenen zomerdekbed, die gebruik ik dan.
De zwaarte van een wollen dekbed vind ik heerlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door