Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3025978
miik schreef: Jaaaaa, Border Collie pupjes  :)
Nog geen tijd gehad voor een update, maar als het goed is krijgt Abby begin 2015 een nestje, en later in het jaar Venna misschien.
En onze jongste somali poesje heeft net kittens gehad, zijn nu 3 weken oud, dus die zijn er ook nog begin 2015  ;)
Oh leuk! Jeetje, jij verteld ons ook nooit wat :biggrin2:. Houd je zelf een pup? Wie wordt paps? We willen best wel foto's zien hoor, van de kittens :angel2:
#3025980
Monique77 schreef: Wij gaan voor de volle 100% voor een Cane Corso !!
De Cane Corso staat bij mij al zolang op nr. 1, en gezien wij willen verhuizen naar een vrijstaande woning komt een waakhond ook wel van pas  ;)
Vorig jaar zaten wij trouwens enorm te twijfelen of een ander ras een Cane Corso of een Ridgeback zou worden, maar na het verdiepen van de Ridgeback en de verhalen toch besloten dat dit geen ras voor ons is
En ik vind het zo gaaf  :D vooral de tijd en moeite die jullie nemen om je te verdiepen. En wie weet komt er in de toekomst een kloon van Maximiliano op jullie pad, het is jullie van harte gegund namelijk!
#3026168
Lizzy schreef: Oh Femke, wat zou dat leuk zijn zeg, een hondje voor jullie :-*! Gaat het serieus gebeuren denk je? Ik gun het je van harte :-* :-* :-* :-*

Ja het gaat zeker gebeuren want met Sunday is iets in mij gestorven en nooit meer tot leven gekomen. Bah, er is echt geen bal aan zonder hond. Maar het hoe en waar vandaan dat vind ik wel echt heel lastig. Waar begin je in hemelsnaam als je zelfs niet eens weet welk ras het moet worden.
Door sella
#3026325
Femke schreef:
Ja het gaat zeker gebeuren want met Sunday is iets in mij gestorven en nooit meer tot leven gekomen. Bah, er is echt geen bal aan zonder hond. Maar het hoe en waar vandaan dat vind ik wel echt heel lastig. Waar begin je in hemelsnaam als je zelfs niet eens weet welk ras het moet worden.
Kijken op dierenasiels.com? En dan eens wandelen of het je aanspreekt?
Of eerst besluiten wil ik een op rauw afgespeende pup, of wil ik liever een exemplaar van rond de anderhalf?
Er is op facebook genoeg te vinden aan rasgroepen, ik heb een vriendin op facebook die heel aktief is met haar goldens, en die fokker wil ik evt wel aan haar vragen, dat je de website eens bekijkt?
En dat zo met al je favorieten doen, en dan de fokkers via de mail het hemd van het lijf vragen, en dan eens kennis maken tijdens een wandeling van de rasvereniging ofzo.
Zo hebben wij het ooit aangevlogen, een wandeling van de odh vereniging en gesproken met eigenaren en de keuze was bevestigd.
#3026529
Fenixjuh schreef: Ohw, wat klinken puppy's van Abby leuk!
Pupjes van Abby zijn ook heeeeel leuk !!!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Lizzy schreef: Oh leuk! Jeetje, jij verteld ons ook nooit wat :biggrin2:. Houd je zelf een pup? Wie wordt paps? We willen best wel foto's zien hoor, van de kittens :angel2:
Oepsie, nee er is een hoop gebeurd afgelopen weken, dus tja, dan schiet er weleens wat bij in...  ;) sorry...
De pups van Abby zullen weer van Eagan worden, dus zelfde combinatie. Heel bewust voor gekozen. Wil ik best een keer uitleggen, maar niet nu. Als alles goed gaat worden ze in januari geboren... De reu voor Venna (mn jongste teefje dat ik in co-own heb) zijn we nog mee bezig, dus dat hoor je pas als het rond is ;) Maar dat zal later in 2015  zijn.
Ik zou heeel graag een pup houden, maar dat hangt van heel veel dingen af, dus dat laat ik ook nog even in het midden.
Foto's van de kittens komen snel, wordt aan gewerkt ;)

Hier alvast eentje:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door miik op zo 23 nov 2014, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
#3026888
sella schreef: Kijken op dierenasiels.com? En dan eens wandelen of het je aanspreekt?
Of eerst besluiten wil ik een op rauw afgespeende pup, of wil ik liever een exemplaar van rond de anderhalf?
Er is op facebook genoeg te vinden aan rasgroepen, ik heb een vriendin op facebook die heel aktief is met haar goldens, en die fokker wil ik evt wel aan haar vragen, dat je de website eens bekijkt?
En dat zo met al je favorieten doen, en dan de fokkers via de mail het hemd van het lijf vragen, en dan eens kennis maken tijdens een wandeling van de rasvereniging ofzo.
Zo hebben wij het ooit aangevlogen, een wandeling van de odh vereniging en gesproken met eigenaren en de keuze was bevestigd.
Ik weet wel een richting hoor, het wordt een middelgrote langharige jachthond. En de rassen die ik op het oog heb liggen allemaal heel dicht bij elkaar en ik heb ook wel redelijk goed op het netvlies wat je kan verwachten van die rassen. Maar als ik dan op het punt sta om me aan te melden voor bijvoorbeeld pupbemiddeling dan vind ik de keuze weer zo definitief en begin ik weer te twijfelen. Vandaag weer aan het kijken bij de rasvereniging van de Duitse Staande Langhaar. Het voornaamste dat ik ermee bereik is dat ik een enorme brok in mijn keel krijg omdat Sunday, ondanks dat hij maar 'een halve' was, zo ontzettend veel op de DSL lijkt. Leek. Slik.
#3027083
Als het hier fout afloopt met Jip dan zal er in 2015 een kat bij moeten komen. Ik denk niet dat Wasabi een hele leuke kat gaat zijn zonder een maatje. Hij hangt nu erg aan Zoë, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. Het zal dan iets met oosters bloed moeten worden.
#3027221
hannabelgje schreef: Als het hier fout afloopt met Jip dan zal er in 2015 een kat bij moeten komen. Ik denk niet dat Wasabi een hele leuke kat gaat zijn zonder een maatje. Hij hangt nu erg aan Zoë, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. Het zal dan iets met oosters bloed moeten worden.
Dan duim ik dat er bij geen bij komt!!

Ik hoop voor ons hetzelfde in het geval van katten.  Zolang Kleintje er is, hebben we afgesproken niet nog eens een kat bij te nemen.  En voor een hond is het nog wat te vroeg in ons leven.

Waarschijnlijk komen er in het voorjaar wel wat konijntjes bij.  Als de grote nieuw ren gebouwd is, en ik die mooi in twee kan delen. Want ik heb snot in mijn groep momenteel en ik krijg het mooi onder controle, maar niet volledig weg. Vandaar dat ik beslist heb dat er in de groep geen konijntjes meer bij komen.  Maar ik speel wel met het idee twee groepjes van 4 te gaan houden.
De twee gerbilmeisje zijn nog jong, dus hopelijk daar ook geen veranderingen.

Kippetjes zullen er waarschijnlijk ook wel komen volgend jaar.  Normaal gezien blijf ik bij Brahmakrielen, het zou kunnen dat ik voor de grote versie ga, maar waarschijnlijk niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door